Tourism Trends Awards 2017. Zwycięzcy konkursu.

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami takie rozwiązania w 2016 roku wprowadzili w swoich firmach zwycięzcy konkursu TTA2017, stając się tym samym laureatami prestiżowej nagrody Tourism Trends Awards 2017. Gratulujemy!

 

IT dla Turystyki

I miejsce / QB Mobile

II miejsce / United Partners Jan Gadomski

Czym jest Elektroniczny Opiekun? Elektroniczny opiekun czyli autorski system do zarządzania grupą podczas wyjazdów turystycznych. Pozwala na automatyczne sprawdzenie listy obecności w 10 sekund. Składa się z aplikacji mobilnej, oraz małych nieśmiertelników (beaconów) nadających sygnał bluetooth.

III miejsce / CTAdventure

Wirtualna Wystawa Wynalazków Leonarda da Vinci to miejsce, w którym możesz obejrzeć najważniejsze wynalazki słynnego geniusza renesansu. Zastosowana technologia Rozszerzonej Rzeczywistości pozwala na wzbogacenie ekspozycji o elementy wirtualne.

Nowa oferta turystyczna

I miejsce / Kazimierz-Tour.Pl

Nocą świat wygląda inaczej, Nocą budzą się nieznane emocje, Nocą historia ma inny wymiar, Nocą może zdarzyć się wszystko…
Zwiedzaj Kazimierz z nami nocą – Niezwykła nocna wycieczka po Kazimierzu Dolnym!

II miejsce / PPHU Hortulus

Na rozstajach dróg i dylematów trwa walka Bogów…Mędrcy używając sprytu i tajemnych zaklęć, uwięzili Bogów w labiryncie. Walka między Bóstwami trwa, a każdy kto wejdzie do labiryntu i odbierze wszechmocnym ich atrybuty, bierze udział w ich boju.

III miejsce / Biuro Turystyki Aktywnej

Młodzi Odkrywcy to aktywne wyjazdy dla rodzin. Podczas tych wypraw dzieci i rodzice wspólnie spędzają czas pogłębiając relacje, uczą się i bawią. Programy wyjazdów ułożone są tak, by zapewnić rozrywkę zarówno najmłodszym uczestnikom, jak i ich opiekunom.

Debiut Roku

I miejsce / Fundacja Ruszaj W Drogę

Jesteśmy małżeństwem pozytywnie zakręconym na punkcie Polski. Stworzyliśmy Fundację, Klub i Blog Ruszaj w Drogę!, żeby zbudować most między turystami a branżą. Pomagamy organizacjom z 16/16 województw Polski w promocji i dotarciu do nowych turystów.

II miejsce / Gdańsk Z Kajaka

Zajmujemy się kompleksową organizacją wycieczek kajakowych. Bazując na dostępnych wokół Gdańska akwenach przygotowaliśmy kilka malowniczych tras zróżnicowanych pod kątem długości, z myślą zarówno o początkujących jak i doświadczonych kajakarzach.

III miejsce / Drive Position

Tor off-road Drive Position to pierwszy w Polsce obiekt sportowo-eventowy o łącznej powierzchni ponad 50 000 metrów kwadratowych, w którym mogą Państwo skorzystać z 4 specjalnie przygotowanych torów: dla samochód 4×4, quadów, motocykli oraz gokartów

Kampania Produktu Turystycznego

I miejsce / Miasto Darłowo – „Kapitan Parawan”

Wyśmiewane i nazywane „zakałą plaż” parawany stały się symbolem polskiego lata. Arkadiusz Klimowicz – Burmistrz Darłowa mianowany „Kapitanem Parawanem”, zaproponował, by na plaży wprowadzić pewne zmiany. Chodzi o „selekcję” i podzielenie plaży na dwie części: dla miłośników parawanów (plaża zachodnia) i ich przeciwników (plaża wschodnia).

II miejsce / Momondo

Momondo powstało w oparciu o przekonanie, że podróże umożliwiają kreowanie lepszego, bardziej otwartego świata. Stworzyliśmy projekt społeczny, analizując DNA 67 osób i dokumentując ich prawdziwe reakcje po otrzymaniu wyników.

III miejsce / VIP Travel Wrocław

Jak zainteresować i pozyskać Klienta za pomocą jednego Kliknięcia, czyli siła Facebooka w sprzedaży lokalnych produktów turystycznych.

kategorie konkursowe

DEBIUT ROKU

Wiesz, że rok 2016 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego projektu na potrzeby rynku. 

KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami.

NOWA OFERTA TURYSTYCZNA

Jesteś na rynku od lat, ale w 2016 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku. Kryterium oceny w tym wypadku to przede wszystkim innowacyjność oferty.

IT DLA TURYSTYKI 
nowa kategoria dla firm technologicznych

Masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej? Ta kategoria jest dla Ciebie. Kryterium oceny będzie przede wszystkim innowacyjność rozwiązania i odpowiedź na potrzeby rynku.

Jury konkursu

Nagrody w konkursie

Wszyscy laureaci konkursu otrzymają pamiątkowe statuetki za I II i III miejsce w danej kategorii. 
Dodatkowo, zdobywcy I miejsca otrzymają dla swoich firm pakiet narzędzi marketingowych.


Zaproszenie na warsztat dla startupów w ramach programu Orange Fab.

Nagroda specjalna dla kategorii IT dla Turystyki Całodzienny warsztat odbywający się w siedzibie Orange Polska, al. Jerozolimskie 160, Warszawa, obejmujący newralgiczne dla startupów zagadnienia: modelowania finansowego oraz projektowania rozwiązań pod kątem doświadczenia użytkownika / klienta (UX/CX). Warsztaty prowadzą eksperci Orange Polska z wieloletnim doświadczeniem, cieszący się uznaniem wśród startupów – uczestników Orange Fab.

Modelowanie finansowe obejmuje takie zagadnienia jak finansowanie inwestycji, modele biznesowe, przepływy pieniężne w startupach, dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy. Projektowanie rozwiązań przyjaznych użytkownikowi dotyczy podstawowych założeń i najlepszych praktyk związanych z UX/CX, pomiar satysfakcji użytkownika, jakości interakcji oraz częste błędy popełniane przez młode firmy. Wstępny termin warsztatu: 20 kwietnia 2017.


Monitoring od Monitori

Monitori to niezwykle skuteczne narzędzie do monitoringu Social Media i Internetu. W kilka chwil dowiesz się kto, gdzie i kiedy pisze na wybrany temat np. o Twoim produkcie, firmie, stronie www czy osobie.

Nagroda: pakiet 10 słów kluczowych o wartości 297 pln / mc na okres 3-mcy
Pełna funkcjonalność narzędzia, aktualizacja danych real time, dane historyczne 4 lata wstecz.


Kampania banerowa na portalu meetingplanner.pl

MeetingPlanner.pl to innowacyjny portal adresowany do przedstawicieli branży spotkań, czyli organizatorów eventów, wyjazdów incentive, konferencji i kongresów (MICE). MeetingPlanner.pl to codzienna dawka newsów z rynku spotkań i wirtualny kalendarz wydarzeń. Wśród swoich głównych założeń ma integrację środowiska branżowego.

Nagroda: dwutygodniowa emisja banneru o wymiarach 980 x 200 do wykorzystania w 2017 roku.


Ads Manager od FastTony.es

Dzięki Facebook Ads Manager od FastTony.es w prosty sposób stworzysz posty i reklamy, które sprzedają więcej. Fast Tony to narzędzie, które automatyzuje kampanie na Facebooku, udostępnia i rozwija niestandardowe formaty reklamowe. Wszystko po to, aby twoje reklamy były jeszcze skuteczniejsze, a posty – bardziej angażujące.

Nagroda: pakiet PREMIUM o wartości 599zl/ mc na okres 3-mcy.


Konsultacje on-line od Feno

Jesteśmy nowoczesną agencją 360, której sercem jest digital. Naszą misją jest być partnerem i przewodnikiem w dynamicznie zmieniającym się świecie. W ramach konsultacji staniemy się Twoim partnerem. Razem przemyślimy Twój projekt, dowiesz się jakie są jego możliwości rozwoju i uzyskasz od nas wsparcie on-line.

Nagroda: Dwuetapowe konsultacje on-line świadczone przez pracowników agencji Feno.


Konto PRO od GetResponse

GetResponse to kompleksowe narzędzie do online marketingu, które oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem marketing automation, m.in.: newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary.

Nagroda: konto PRO (baza adresowa maks. 10 000 adresów) o wartości 250 zł/ m-c na 12 miesięcy.


Orange Fab Polska Program Orange Fab jest adresowany do małych i średnich firm, z którymi Orange mogłaby wspólnie rozwijać zaawansowane technologicznie rozwiązania. Dzięki udziałowi w programie możesz uzyskać dostęp do globalnego wymiaru marki Orange, szerokiego grona klientów, wiedzy ekspertów, kanałów promocji i sieci dystrybucji Orange Polska. Celem Programu Orange Fab jest rozwój działalności biznesowej startupów poprzez zbudowanie innowacyjnych produktów lub usług, z których startupy, Orange oraz klienci Orange będą odnosili korzyści.
Uczestnikami Programu mogą być startupy, które są małymi i średnimi firmami, posiadają istniejące rozwiązania, rozwiązania te mogą uzupełniać i tworzyć ofertę dla Klientów oraz są spójne ze strategią Orange. Obszary naszego zainteresowania to rozwiązania z szeroko pojętego rynku ICT.
Więcej informacji oraz formularz aplikacyjny pod adresem: orangefab.pl

sponsorzy nagród