Lista firm zakwalifikowanych do II etapu konkursu Tourism Trends Awards 2017. Gratulacje!

Czekamy na prezentacje do 28 lutego 2017!

Zakwalifikowani do II etapu
IT dla Turystyki

Syrius Group Sp. Z O.O. Ewelina Reina

Witryna w sposób unikalny wspomaga promocję miast i regionów. Promocja przybiera nowoczesną pro turystyczną formę, szerzy kulturę, dywersyfikacje działania marketingowe. Urządzenia wykorzystywane są do prezentacji sztandarowych produktów regionu.

CTAdventure Sp. Z O.O. Dawid Jereczek

Wirtualna Wystawa Wynalazków Leonarda da Vinci to miejsce, w którym możesz obejrzeć najważniejsze wynalazki słynnego geniusza renesansu. Zastosowana technologia Rozszerzonej Rzeczywistości pozwala na wzbogacenie ekspozycji o elementy wirtualne.

Hotel Marketing Group Tomasz Chojnacki

Hotel Eye to coś więcej niż RateShopper, nasza początkowa idea stworzenia porównywarki cenowej zmieniła się tak bardzo, iż podążyliśmy w kierunku analityki marketingu, opinii. Narzędzie jakie powstało jest tzw. centrum dowodzenia dyrektora, kierownika a także revenue managera. W jednym miejscu można dowiedzieć się o zmianach cen na rynku, wydarzeniach z miasta czy okolicy, sytuacji słów kluczowych w Google oraz opiniach swojego hotelu a także konkurentów.

Conference Eye Sp. z o.o. Tomasz Chojnacki

Każdy Hotelarz chciałby wiedzieć o konkurencji wiele, nie każdy chce dzielić się tymi informacjami a jak powiadają „information is power” – Conference Eye dostarcza wiedzę, która dotychczas była poza zasięgiem hoteli indywidualnych. Dane nt. firm, konkretnych wydarzeń u konkurencji są na wyciągnięcie ręki.

United Partners Jan Gadomski

Czym jest Elektroniczny Opiekun? Elektroniczny opiekun czyli autorski system do zarządzania grupą podczas wyjazdów turystycznych. Pozwala na automatyczne sprawdzenie listy obecności w 10 sekund. Składa się z aplikacji mobilnej, oraz małych nieśmiertelników (beaconów) nadających sygnał bluetooth.

Demand Outlook by Z-Factor

Demand Outlook to pierwsze na rynku rozwiązanie online umożliwiające monitorowanie wykorzystania przestrzeni konferencyjnych we wskazanych hotelach i centrach konferencyjnych. Narzędzie stworzyło dotychczas niedostępne możliwości agregowania potencjału klientów na poziomie jednego obiektu, regionu czy całej sieci. Wskazuje również na trendy i ich zmiany w najbliższym środowisku konkurencyjnym oraz umożliwia zrozumienie jak nasze rezultaty kształtują się w stosunku do konkurencji. Najlepszą reklamą Demand Outlook jest długa lista sieci hotelowych i obiektów niezależnych, która aktualnie korzysta z tego rozwiązania w siedmiu krajach Europy.

QB Mobile

Zakwalifikowani do II etapu
Nowa oferta turystyczna

Kazimierz-Tour.Pl, Eko-Busiki Kazimeirz Dolny Elżbieta Skoczylas

Nocą świat wygląda inaczej, Nocą budzą się nieznane emocje, Nocą historia ma inny wymiar, Nocą może zdarzyć się wszystko…
Zwiedzaj Kazimierz z nami nocą – Niezwykła nocna wycieczka po Kazimierzu Dolnym!

PPHU Hortulus Iwona Bigońska, Agata Masztalerz

Na rozstajach dróg i dylematów trwa walka Bogów…Mędrcy używając sprytu i tajemnych zaklęć, uwięzili Bogów w labiryncie. Walka między Bóstwami trwa, a każdy kto wejdzie do labiryntu i odbierze wszechmocnym ich atrybuty, bierze udział w ich boju.

Spogle Hubert Chmielewski

Archery games to koncepcja sportowej rozrywki, która łączy w sobie adrenalinę paintballa, dynamikę zbijaka oraz precyzję łucznictwa. W dużym skrócie: dzięki specjalnym strzałom z piankowym grotem można bezpiecznie strzelać do siebie nawzajem z łuku.

Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT W Poznaniu Bartosz Małolepszy

Trakt to uniwersalna opowieść o aktywnej postawie życiowej i skutecznej realizacji zamierzonych planów. Jej bohaterem jest 40 pokoleń mieszkańców Poznania oraz historyczna przestrzeń miasta zbudowanego z ludzkich potrzeb, marzeń i ambicji.

Muzeum Toruńskiego Piernika, Oddział Muzeum Okręgowego W Toruniu

To miejsce kulinarnych eksperymentów związanych m.in odtwarzaniem dawnych przepisów lub kreowaniem nowych receptur. W ramach projektu można poznawać tajniki przygotowania piernikowych smakołyków.

Biuro Turystyki Aktywnej Piotr Kaźnica

Młodzi Odkrywcy to aktywne wyjazdy dla rodzin. Podczas tych wypraw dzieci i rodzice wspólnie spędzają czas pogłębiając relacje, uczą się i bawią. Programy wyjazdów ułożone są tak, by zapewnić rozrywkę zarówno najmłodszym uczestnikom, jak i ich opiekunom.

Pazola Sp. Z O.O. Iwona Czaban-Jeż

Ponieważ jeden kraj to za mało. Ponieważ jeden kontynent to za mało. Ponieważ głód przygód gna nas cały czas przed siebie. Przygotowaliśmy coś nadzwyczajnego – Round the World Trip! Nikt inny nie zabierze Was dookoła świata w takim wydaniu.

Biuro Turystyczne Copernicana Anna Gajewska

Integracja oferty turystycznej Doliny Wisły, m.in. na Zakolu Dolnej Wisły – obszar od Ostromecka do Chełmna i od Chełmna, drugą stroną Wisły, do Bydgoszczy. Szlak ma łączyć wiejskie kulinaria z atrakcjami okolicznych miast: Bydgoszczy, Torunia, Chełmna.

Zakwalifikowani do II etapu
Debiut Roku

Fundacja Ruszaj W Drogę! Maciej Marczewski

Jesteśmy małżeństwem pozytywnie zakręconym na punkcie Polski. Stworzyliśmy Fundację, Klub i Blog Ruszaj w Drogę!, żeby zbudować most między turystami a branżą. Pomagamy organizacjom z 16/16 województw Polski w promocji i dotarciu do nowych turystów.

Toruńscy Partacze Krystian Krystoforski

Zapraszamy was w niezwykłą podróż w głąb historii.Zapraszamy na pierwsze warsztaty w Toruniu, gdzie w jednym miejscu skorzystacie z kilku atrakcji w pakietowej cenie.To niecodzienna forma interaktywnej lekcji edukacyjnej, w której łączymy naukę z zabawą.

Drive Position S.C. Michał Sondij

Tor off-road Drive Position to pierwszy w Polsce obiekt sportowo-eventowy o łącznej powierzchni ponad 50 000 metrów kwadratowych, w którym mogą Państwo skorzystać z 4 specjalnie przygotowanych torów: dla samochód 4×4, quadów, motocykli oraz gokartów

Gdańsk Z Kajaka Milena Nieścior

Zajmujemy się kompleksową organizacją wycieczek kajakowych. Bazując na dostępnych wokół Gdańska akwenach przygotowaliśmy kilka malowniczych tras zróżnicowanych pod kątem długości, z myślą zarówno o początkujących jak i doświadczonych kajakarzach.

ORBIS SA Hotel Ibis Gdańsk Stare Miasto Katarzyna Gudalewicz

Ibis Gdańsk Stare Miasto jest jednym z pierwszych hoteli w Polsce posiadających certyfikat BREEAM. Z myślą o najwyższej jakości snu gości, każdy pokój w hotelu został wyposażony w łóżko Ibis SweetBed specjalnie zaprojektowane i przetestowane.

Lubelskie Convention Bureau

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijającą się bazę konferencyjną i noclegową w Lublinie/woj.lubelskim oraz zauważalną specjalizację lokalnych firm w obszarze organizacji wydarzeń powstało Lubelskie Convention Bureau.

Blue Mandarin Apartamenty Maciej Wąsik

W 2016 roku zbudowaliśmy od podstaw projekt sieci apartamentów na krótkoterminowy wynajem w centrum „Starego Gdańska” Teraz przymierzamy się do kroku drugiego, chcemy aby nasza sieć stała się pierwszą w Trójmieście siecią apartamentów proekologicznych.

Flower Travel Sp. Z O. O. Patrycja Werema

Innowacyjność projektu polega na bezpośrednim dotarciu do firm zagranicznych,zainteresowanych Europą Wschodnią.Droga ta jest dłuższa i trudniejsza,ale pozwala zaprezentować Polskę jako kraj wyjątkowy,z bogatą historią,nowoczesny i prężnie rozwijający się

Zakwalifikowani do II etapu
Kampania Produktu Turystycznego

Miasto Darłowo – „Kapitan Parawan”

Wyśmiewane i nazywane „zakałą plaż” parawany stały się symbolem polskiego lata. Arkadiusz Klimowicz – Burmistrz Darłowa mianowany „Kapitanem Parawanem”, zaproponował, by na plaży wprowadzić pewne zmiany. Chodzi o „selekcję” i podzielenie plaży na dwie części: dla miłośników parawanów (plaża zachodnia) i ich przeciwników (plaża wschodnia).

Stowarzyszenie Turystyczne Barbara Mudlaff

Co miesiąc wydajemy i kolportujemy prasę (16 stron, nakład 3000). Newsy pochodzą z powiatu puckiego i wejherowskiego. Działy to: turystyka, kultura, kalendarz imprez, sport, aktualności. Średnio co miesiąc mamy 2366 odbiorców e-wydania

Akademia Kusznierewicza Jerzy Mieńkowski

Wraz z otwarciem nowej bazy, przeprowadziliśmy szereg działań online i offline mających na celu zwiększenie sprzedaży. Adwords, Facebook, SEO, Remarketing w internecie + Strefa Dziecka na imprezach targowych w realu.

Momondo A/S Marta Krywult

Momondo powstało w oparciu o przekonanie, że podróże umożliwiają kreowanie lepszego, bardziej otwartego świata. Stworzyliśmy projekt społeczny, analizując DNA 67 osób i dokumentując ich prawdziwe reakcje po otrzymaniu wyników.

Gmina Miejska Łeba Michał Sałata

Ukazuje atrakcje turystyczne regionu. Powstał z myślą o zachęceniu turystów do odwiedzenia Łeby. Zdjęcia oparte na organizowanych w mieście wydarzeniach i atrakcjach turystycznych. Ukazuje piękno i bogactwo fauny i flory Słowińskiego Parku Narodowego.

Stajnia ISKRA Jakub Gossa

„Stajnia ISKRA” – konsekwentna komunikacja z klientem za pomocą nowoczesnych narzędzi; efekt to znaczny wzrost powtarzalności wśród klientów: blogi, fb, instagram.

VIP Travel Wrocław Sp. Z O.O. Małgorzata Strzelbicka

Jak zainteresować i pozyskać Klienta za pomocą jednego Kliknięcia, czyli siła Facebooka w sprzedaży lokalnych produktów turystycznych.

Hotel Marketing Group Tomasz Chojnacki

Przygotowując się do dystrybucji produktu, rozpoczęliśmy od kampanii w mediach społecznościowych, prowadząc konsekwentnie kampanie na Facebook oraz LinkedIn, nasze grafiki oraz infografiki zdobyły popularność i dzięki tylko kampanii SM zdobyliśmy ponad 80 zgłoszeń od Hoteli, chętnych przetestować nasz nowy produkt. Biznes Hotel magazyn opublikował nasze Trendy Technologiczne na 2017/18 rok a my nie poprzestajemy działać.

Tourism Trends Awards 2017. Walcz o prestiżowe wyróżnienie!

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami? Zapewne takie rozwiązania w 2016 roku i Ty wprowadziłeś w swojej firmie. Pochwal się nimi i znajdź się w grupie wyróżnionych w tegorocznej edycji konkursu Tourism Trends Awards 2017.

 

najważniejsze daty

Zgłoszenia konkursowe | do 06 lutego 2017 godz. 23:59

Zgłoszenia konkursowe można przesłać za pomocą formularza on-line, który znajduje się na dole tej strony lub mailem na adres: kontakt@trendywturystyce.pl

Informacje o kwalifikacji do II etapu | do 10 lutego 2017

Zgłoszenia przesłane za pomocą formularza zostaną zweryfikowane przez Jury w 3 osobowym składzie. Do II etapu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 10 zgłoszeń z każdej kategorii konkursowej.

Czas na przesłanie prezentacji do etapu II | do 28 lutego 2017

Uczestnicy, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu mają czas do 28 lutego, aby przesłać na adres organizatora: kontakt@trendywturystyce.pl prezentację konkursową zgłoszonego projektu. Prezentacja może mieć dowolną formę (pttx, film, opis kreatywny).

Jury wybiera laureatów | do 13 marca 2017

Z pośród przesłanych prezentacji Jury wybierze 3 prezentacje-laureatów, które zostaną zaprezentowane na scenie głównej podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2017.

Prezentacja Finałowa | 31 marca 2017

Podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce wytypowani przez Jury laureaci konkursu będą rywalizować o I, II lub III miejsce. Każdy z laureatów otrzyma 3 minuty na scenie głównej, między głównymi blokami konferencji, na prezentację zgłoszonego przez siebie projektu.

Uroczyste wręczenie nagród | 31 marca 2017

Wręczenie nagród nastąpi podczas bankietu po konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2017

kategorie konkursowe

DEBIUT ROKU

Wiesz, że rok 2016 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego projektu na potrzeby rynku. 

KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami.

NOWA OFERTA TURYSTYCZNA

Jesteś na rynku od lat, ale w 2016 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku. Kryterium oceny w tym wypadku to przede wszystkim innowacyjność oferty.

IT DLA TURYSTYKI 
nowa kategoria dla firm technologicznych

Masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej? Ta kategoria jest dla Ciebie. Kryterium oceny będzie przede wszystkim innowacyjność rozwiązania i odpowiedź na potrzeby rynku.

Jury konkursu

Nagrody w konkursie

Wszyscy laureaci konkursu otrzymają pamiątkowe statuetki za I II i III miejsce w danej kategorii. 
Dodatkowo, zdobywcy I miejsca otrzymają dla swoich firm pakiet narzędzi marketingowych.


Kampania banerowa na portalu meetingplanner.pl

MeetingPlanner.pl to innowacyjny portal adresowany do przedstawicieli branży spotkań, czyli organizatorów eventów, wyjazdów incentive, konferencji i kongresów (MICE). MeetingPlanner.pl to codzienna dawka newsów z rynku spotkań i wirtualny kalendarz wydarzeń. Wśród swoich głównych założeń ma integrację środowiska branżowego.

Nagroda: dwutygodniowa emisja banneru o wymiarach 980 x 200 do wykorzystania w 2017 roku.


Ads Manager od FastTony.es

Dzięki Facebook Ads Manager od FastTony.es w prosty sposób stworzysz posty i reklamy, które sprzedają więcej. Fast Tony to narzędzie, które automatyzuje kampanie na Facebooku, udostępnia i rozwija niestandardowe formaty reklamowe. Wszystko po to, aby twoje reklamy były jeszcze skuteczniejsze, a posty – bardziej angażujące.

Nagroda: pakiet PREMIUM o wartości 599zl/ mc na okres 3-mcy.


Monitoring od Monitori

Monitori to niezwykle skuteczne narzędzie do monitoringu Social Media i Internetu. W kilka chwil dowiesz się kto, gdzie i kiedy pisze na wybrany temat np. o Twoim produkcie, firmie, stronie www czy osobie.

Nagroda: pakiet 10 słów kluczowych o wartości 297 pln / mc na okres 3-mcy
Pełna funkcjonalność narzędzia, aktualizacja danych real time, dane historyczne 4 lata wstecz.

sponsorzy nagród

Masz pytania? Skontaktuj się z koordynatorem konkursu!

Magdalena Grzebińska
e-mail: magdalena.grzebinska@visitgdansk.com
telefon: 888 163 066