Poznaj zwycięzców konkursu Tourism Trends Awards 2018

Debiut Roku

I miejsce / Toruńscy Partacze

Niecodzienna forma lekcji edukacyjnej, podczas której łączymy naukę z zabawą. Jeśli chcesz dowiedzieć się kim był partacz, jak pracował mincerz, skąd wywodzą się tradycje związane z piernikami lub obalić mity – koniecznie zajrzyj do nas!

Toruńscy Partacze to pierwsze i jedyne miejsce w Toruniu gdzie można skorzystać z wielu historycznych atrakcji takich jak; warsztat wypieku piernika, warsztat mincerski, warsztat rycerski, warsztat czerpania papieru w jednej pakietowej cenie.

www.torunscypartacze.pl

II miejsce / Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Mówią w branży, że jesteśmy Pazdanem polskiego muzealnictwa. Zajmujemy się zawodowo wrakami, ale najbardziej lubimy mieć gości. CKWS został otwarty w 2016 r., a w 2017 r. połączył się z Muzeum Wisły, tworząc zupełnie nową jakość – rodzinne centrum miasta.

Pokazujemy pracę muzeum od innej strony. Spróbowaliśmy już z tczewianami jadalnych uranek, zbudowaliśmy razem łódź i oddaliśmy oddział pod władanie W. Roentgenowi. Chcemy więcej, bo najlepsze rzeczy dzieją się w regionie.

www.nmm.pl/centrum-konserwacji-wrakow-statkow

Kampania produktu turystycznego

I miejsce / High Grade IS Sp. z o.o

Letters from Sopot – Kampania crowdfundingowa prowadzona wśród klientów Room of Plenty, którem celem jest otwarcie kolejnego interaktywnego muzeum Ludwiga Plentego. Pierwszy etap kampanii miał miejsce w 2017 roku, jego rezultatem był wybór miasta.

Kampania kierowana jest do klientów angielskojęzycznych, głównie z rynku skandynawskiego. Podstawowym medium w komunikacji jest email – nasza baza adresowa daje nam kontakt do 4000 byłych gości Room of Plenty.

www.lettersfromsopot.com

II miejsce / Gmina Olsztyn

Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem

Celem realizowanej w 2017 r. kampanii była promocja Mikołaja Kopernika na świecie i jego związków z Olsztynem wśród odbiorców krajowych poprzez wykorzystanie masowych mediów (np. TVN), organizację atrakcyjnych wydarzeń i wystawy w miastach partnerskich.

Nowa oferta turystyczna

I miejsce / Muzeum Górnictwa Węglowego

Sztolnia Królowa Luiza to unikatowy na skalę Europy kompleks podziemny. W oryginalnych przestrzeniach można poznać Śląsk i mieszkańców oraz zobaczyć ślady wielkiej rewolucji przemysłowej. Podróż Sztolnią to niezwykła rodzinna przygoda i ogrom emocji.

www.sztolnialuiza.pl

II miejsce / Elitours Guides Eliza Wasiewicz

Zwiedzanie Gdańska ekologicznym retro pojazdem o napędzie elektrycznym. Licencjonowany przewodnik-kierowca odbiera max. 7 turystów i na trasie: MIIWŚ, Stocznia, Góra Gradowa, ECS i Stare Miasto opowiada o historii ww. miejsc.

Przewodnik wykorzystuje innowacyjne metody przekazu informacji jak tablet ze zdjęciami i filmami, audioguidy w 6 językach. Dodatkową atrakcją jest degustacja Goldwassera i zdjęcie z polaroida dla każdego uczestnika.

www.retrotourgdansk.pl

IT dla turystyki

I miejsce / Bidroom

Bidroom.com to platforma rezerwacyjna i społeczność łącząca podróżników i hotelarzy z całego świata. Zapewnia ona swoim członkom najlepsze ceny na rynku, zawsze o 5-25% niższe niż na innych portalach, hotelom zaś brak prowizji za otrzymane rezerwacje.

www.bidroom.com

II miejsce / AdvTrace – Adventure Trace

AdvTrace przenosi dobrze znaną w biznesie technologię śledzenia pojazdów i pracowników na użytek prywatny w turystyce. Dzięki temu podróżująca osoba może zaangażować widzów udostępniając swoją lokalizację i media w czasie rzeczywistym. To nowy poziom rozrywkowego podróżowania odpowiedni w czasach zdominowanych przez szybki dostęp i media społecznościowe.

www.advtrace.com

TOURISM TRENDS AWARDS 2018. WALCZ O PRESTIŻOWE WYRÓŻNIENIE!

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami? Zapewne takie rozwiązania w 2017 roku i Ty wprowadziłeś w swojej firmie. Pochwal się nimi i znajdź się w grupie wyróżnionych w tegorocznej edycji konkursu Tourism Trends Awards 2018.

 

kategorie konkursowe

DEBIUT ROKU

Wiesz, że rok 2017 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego projektu na potrzeby rynku. 

KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2017 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami.

NOWA OFERTA TURYSTYCZNA

Jesteś na rynku od lat, ale w 2017 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku. Kryterium oceny w tym wypadku to przede wszystkim innowacyjność oferty.

IT DLA TURYSTYKI 
kategoria dla firm technologicznych

Masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej? Ta kategoria jest dla Ciebie. Kryterium oceny będzie przede wszystkim innowacyjność rozwiązania i odpowiedź na potrzeby rynku.

Terminarz konkursu TTA 2018

05 II 2018 23:59 | Przyjmujemy zgłoszenia konkursowe

I etap: Formularze zgłoszeniowe do Konkursu należy wysłać do 05 lutego 2018 roku, do godziny 23:59; formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.trendywturystyce.pl w zakładce TTA2018

12 II 2018 | Wysyłamy informacje o kwalifikacji do II etapu

Informacja o zakwalifikowaniu zgłoszonego projektu do II etapu zostanie przekazana przez Organizatora do 12 lutego 2018 na adres mailowy podany w zgłoszeniu

28 II 2018 23:59 | Dajemy czas na przesłanie prezentacji do II etapu

Do 28 lutego czekamy na przesłanie prezentacji, która zostanie udostępniona Jury. Prezentacja nie ma określonych ram – od prezentacji PP do filmu stworzonego na potrzeby konkursu. Decyzja należy do Ciebie. Prześlij prezentację na adres: kontakt@trendywturystyce.pl

13 III 2018 | Jury wybiera laureatów

Dwa projekty w każdej kategorii, które zostaną wybrane przez Jurorów do 13 marca, otrzymają możliwość zaprezentowania na głównej scenie konferencji Nowe Trendy w Turystyce 06 kwietnia 2018.

06 IV 2018 Prezentacja Finałowa / podczas konferencji NTT2018

Laureaci zaprezentują swoje projekty na scenie głównej podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2018; Każda prezentacja musi zmieścić się w nieprzekraczalnym czasie 90 sekund;

06 IV 2018 | Uroczyste wręczenie nagród / podczas konferencji NTT2018

Pierwszy etap konkursu zakończony

Dziękujemy za przesłanie zgłoszeń do konkursu,

listę zakwalifikowanych do drugiego etapu opublikujemy do 12 02 2018 r.

Regulamin konkursu tutaj…

Jury konkursu

Katarzyna Walczak

Dyrektor Reklamy i PR w Wakacje.pl

Violetta Hamerska

Ekspert jakości usług i psychologii obsługi gości w hotelach i restauracjach

Piotr Bucki

Wykładowca, strateg, researcher i badacz trendów

Łukasz Wysocki

Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej

Nagrody w konkursie

Laureaci konkursu otrzymają pamiątkowe statuetki za I miejsce w danej kategorii.  Dodatkowo, laureaci otrzymają dla swoich firm nagrody od partnerów konkursu.


Kampania promocyjna na portalu Visitgdansk

Kampania reklamowa o wartości 5000 zł brutto.

 

 

 


Monitoring od Monitori

Monitori to niezwykle skuteczne narzędzie do monitoringu Social Media i Internetu. W kilka chwil dowiesz się kto, gdzie i kiedy pisze na wybrany temat np. o Twoim produkcie, firmie, stronie www czy osobie.

Nagroda: pakiet 10 słów kluczowych o wartości 297 pln / mc na okres 3-mcy
Pełna funkcjonalność narzędzia, aktualizacja danych real time, dane historyczne 4 lata wstecz.


Kurs on-line Artura Jabłońskiego

Skuteczna Reklama na Facebooku – kurs online, który uczy kompleksowo tworzenia i optymalizowania kampanii reklamowych na FB. 

http://skutecznareklamafb.arturjablonski.com/


Książka Piotra Buckiego “Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”

Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, której podstawą jest szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. Wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów, zrozumień i nieporozumień między ludźmi, serwuje nam w swojej książce Piotr Bucki.


Dwa komplety po 4 tytuły fiszek szkoleniowych Piotra Buckiego


Prenumerata magazynu Think Mice

Roczna prenumerata magazynu THINK MICE

http://www.thinkmice.pl/


Warsztat od MPI Chapter Poland

Udział w warsztacie„Naucz Klientów kupować – jak TY możesz zarządzać procesem zakupowym u Twojego Klienta”, prowadzący Wojciech Herra, 12 czerwca Trójmiasto. 


Reklama w magazynie Together

Reklama A4 w magazynie Together o wartości 3000 pln netto.

Poznaj zwycięzców TTA 2017

IT dla Turystyki

I miejsce / QB Mobile

II miejsce / United Partners Jan Gadomski

Czym jest Elektroniczny Opiekun? Elektroniczny opiekun czyli autorski system do zarządzania grupą podczas wyjazdów turystycznych. Pozwala na automatyczne sprawdzenie listy obecności w 10 sekund. Składa się z aplikacji mobilnej, oraz małych nieśmiertelników (beaconów) nadających sygnał bluetooth.

III miejsce / CTAdventure

Wirtualna Wystawa Wynalazków Leonarda da Vinci to miejsce, w którym możesz obejrzeć najważniejsze wynalazki słynnego geniusza renesansu. Zastosowana technologia Rozszerzonej Rzeczywistości pozwala na wzbogacenie ekspozycji o elementy wirtualne.

Nowa oferta turystyczna

I miejsce / Kazimierz-Tour.Pl

Nocą świat wygląda inaczej, Nocą budzą się nieznane emocje, Nocą historia ma inny wymiar, Nocą może zdarzyć się wszystko…
Zwiedzaj Kazimierz z nami nocą – Niezwykła nocna wycieczka po Kazimierzu Dolnym!

II miejsce / PPHU Hortulus

Na rozstajach dróg i dylematów trwa walka Bogów…Mędrcy używając sprytu i tajemnych zaklęć, uwięzili Bogów w labiryncie. Walka między Bóstwami trwa, a każdy kto wejdzie do labiryntu i odbierze wszechmocnym ich atrybuty, bierze udział w ich boju.

III miejsce / Biuro Turystyki Aktywnej

Młodzi Odkrywcy to aktywne wyjazdy dla rodzin. Podczas tych wypraw dzieci i rodzice wspólnie spędzają czas pogłębiając relacje, uczą się i bawią. Programy wyjazdów ułożone są tak, by zapewnić rozrywkę zarówno najmłodszym uczestnikom, jak i ich opiekunom.

Debiut Roku

I miejsce / Fundacja Ruszaj W Drogę

Jesteśmy małżeństwem pozytywnie zakręconym na punkcie Polski. Stworzyliśmy Fundację, Klub i Blog Ruszaj w Drogę!, żeby zbudować most między turystami a branżą. Pomagamy organizacjom z 16/16 województw Polski w promocji i dotarciu do nowych turystów.

II miejsce / Gdańsk Z Kajaka

Zajmujemy się kompleksową organizacją wycieczek kajakowych. Bazując na dostępnych wokół Gdańska akwenach przygotowaliśmy kilka malowniczych tras zróżnicowanych pod kątem długości, z myślą zarówno o początkujących jak i doświadczonych kajakarzach.

III miejsce / Drive Position

Tor off-road Drive Position to pierwszy w Polsce obiekt sportowo-eventowy o łącznej powierzchni ponad 50 000 metrów kwadratowych, w którym mogą Państwo skorzystać z 4 specjalnie przygotowanych torów: dla samochód 4×4, quadów, motocykli oraz gokartów

Kampania Produktu Turystycznego

I miejsce / Miasto Darłowo – „Kapitan Parawan”

Wyśmiewane i nazywane „zakałą plaż” parawany stały się symbolem polskiego lata. Arkadiusz Klimowicz – Burmistrz Darłowa mianowany „Kapitanem Parawanem”, zaproponował, by na plaży wprowadzić pewne zmiany. Chodzi o „selekcję” i podzielenie plaży na dwie części: dla miłośników parawanów (plaża zachodnia) i ich przeciwników (plaża wschodnia).

II miejsce / Momondo

Momondo powstało w oparciu o przekonanie, że podróże umożliwiają kreowanie lepszego, bardziej otwartego świata. Stworzyliśmy projekt społeczny, analizując DNA 67 osób i dokumentując ich prawdziwe reakcje po otrzymaniu wyników.

III miejsce / VIP Travel Wrocław

Jak zainteresować i pozyskać Klienta za pomocą jednego Kliknięcia, czyli siła Facebooka w sprzedaży lokalnych produktów turystycznych.