Nominowani do II etapu konkursu Tourism Trends Awards 2018

Serdecznie gratulujemy wszystkim nominowanym do II etapu konkursu Tourism Trends Awards 2018! Za wszystkie przesłane zgłoszenia serdecznie dziękujemy! Poniżej przestawiamy nazwy firm nominowanych w poszczególnych kategoriach.

Debiut Roku

hotelike.pl

Naszą misją jest edukowanie branży hotelarskiej w zakresie marketingu. Branża rozwija się szybciej niż produkowani są nowi pracownicy by zasilić nowe obiekty. Stąd potrzeba edukowania młodych i już zatrudnionych. Na blogu znajdziesz wiele darmowej wiedzy.

Rozumiejąc jak ważna jest dziś oszczędność czasu oraz wykorzystując dostępne technologie, jako pierwsi w branży startujemy z ofertą kursów online dla hotelarzy. Nauczą się z nich jak samodzielnie korzystać z możliwości, jakie daje dzisiejszy marketing.

www.hotelike.pl

Białystok Subiektywnie

Blog Białystok subiektywnie jest odpowiedzią na gwałtownie rosnącą popularność Podlasia wśród turystów z Polski i zagranicy. Cechą bloga jest nowoczesna forma i niepowtarzalna treść.

Docelowo blog ma informować oraz pomagać w promowaniu konkretnych obiektów i usług turystycznych na terenie całego województwa. Autorka jest przewodnikiem terenowym – czytelnik ma możliwość kupienia usługi przewodnickiej.

www.bialystoksubiektywnie.com

Barc Warszawa S.A

W Warszawie jest kilka tysięcy apartamentów, ale Apartamenty Śmiała 77 to obiekt unikalny. Ścisłe Centum – jakie to nudne. Spróbuj Warszawy przedwojennej, willowej, modernistycznej, zaczarowanej. Odkryj Warszawę nieodkrytą jeszcze przez turystów.

Oferujemy wszystkie usługi typu travel concierge od organizacji biletów na dowolne imprezy i wydarzenia w Warszawie, do zapewnienia opiekunki do dziecka. Apartamenty ŚMIAŁA77 – to nowy wymiar turystyki

www.smiala77.pl/pl

Polish Taste Produkty Regionalne

To miejsce, w którym w niezobowiązujący sposób można spróbować i dowiedzieć się o sposobie wytwarzania tradycyjnych potraw kuchni polskiej takich jak: bigos, żurek, kaszanka, biała kiełbasa oraz kupić tradycyjne, naturalne przetwory.

Konfitury, grzyby, miody, oleje, polskie słodycze to znakomity prezent z podróży do Polski. Polish Taste Produkty Regionalne to ciekawe miejsce spotkań, polskiej gościnności i polskiej kultury kulinarnej docenianej przez Turystów odwiedzających Gdańsk.

www.facebook.com/polishtasteproduktyregionalne

Toruńscy Partacze

Niecodzienna forma lekcji edukacyjnej, podczas której łączymy naukę z zabawą. Jeśli chcesz dowiedzieć się kim był partacz, jak pracował mincerz, skąd wywodzą się tradycje związane z piernikami lub obalić mity – koniecznie zajrzyj do nas!

Toruńscy Partacze to pierwsze i jedyne miejsce w Toruniu gdzie można skorzystać z wielu historycznych atrakcji takich jak; warsztat wypieku piernika, warsztat mincerski, warsztat rycerski, warsztat czerpania papieru w jednej pakietowej cenie.

www.torunscypartacze.pl

Hampton By Hilton Gdańsk Oliwa

Najnowszy hotel sieci Hilton w Polsce, który z miejsca stał się bardzo popularnym miejscem noclegowym w Oliwie.

www.hamptonoliwa.pl

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Mówią w branży, że jesteśmy Pazdanem polskiego muzealnictwa. Zajmujemy się zawodowo wrakami, ale najbardziej lubimy mieć gości. CKWS został otwarty w 2016 r., a w 2017 r. połączył się z Muzeum Wisły, tworząc zupełnie nową jakość – rodzinne centrum miasta.

Pokazujemy pracę muzeum od innej strony. Spróbowaliśmy już z tczewianami jadalnych uranek, zbudowaliśmy razem łódź i oddaliśmy oddział pod władanie W. Roentgenowi. Chcemy więcej, bo najlepsze rzeczy dzieją się w regionie.

www.nmm.pl/centrum-konserwacji-wrakow-statkow

Biuro Podróży Szerokie Tory

Biuro Szerokie Tory zajmuje się obsługą wyjazdów do Rosji i jej sąsiadów. Na rynek weszliśmy z nowościami: trasą Moskwa-Władywostok i trekingami nad Bajkałem. Organizujemy wyprawy, z których Turyści wracają pełni wrażeń, naładowani pozytywną energią (wynalazki, wzory użytkowe i przemysłowe, oraz know-how chronione jako znaki towarowe).

Firmę tworzy trójka pilotów, którzy swoją pasję i doświadczenia w podróżowaniu na Wschód przekuwają na wyjątkowe imprezy dla grup i profesjonalną obsługę turystów indywidualnych. Opieramy się na współpracy z lokalnymi mikroprzedsiębiorcami.

www.szerokietory.pl

Europejski Instytut Badań Inteligentnych Specjalizacji

W odpowiedzi na zgłaszane problemy i zapotrzebowanie przedsiębiorców z branży turystyki zdrowotnej (jako inteligentnej specjalizacji), zajęliśmy się realizacją prac B+R i tworzeniem innowacji. Już 9 naszych rozwiązań jest chronionych prawem patentowym (wynalazki, wzory użytkowe i przemysłowe, oraz know-how chronione jako znaki towarowe).

www.turystykazdrowotna.eu

City Apart Management Sp. Zo.o

W Hotelu Number One można odszukać to co najlepsze: wyszukany design, komfort i kulinarne doznania. Przestrzeń hotelowa charakteryzuje się spójną architekturą, która jest połączeniem tego, co najlepsze w dorobku polskich architektów.

Niewątpliwym atutem Hotelu jest elegancka strefa SPA oraz restauracja hotelowa, w której menu zbudowane jest na bazie autorskich przepisów Szefa Kuchni. Wszystko to sprawia, że pobyt w Hotelu Number One staje się niezapomnianym doświadczeniem.

www.hotelnumberone.pl

Kampania produktu turystycznego

Miasto Darłowo

Nietypowy prezent na Święta: szklaneczka bałtyckiej.

O leczniczych właściwościach wody z Bałtyku szczególnie wiedzą osoby, które faktycznie mają problemy ze skórą. Jak można zaskoczyć kogoś na te Święta? Zaczęło się od wiadomości, która dotarła na facebookową skrzynkę miasta Darłowo tuż przed świętami

www.facebook.com/darlowo/videos/1580969668616973

Adventure & Cruises

W naszej kampanii skupiliśmy się na przybliżeniu tematu rejsów wycieczkowych. Stosowaliśmy różne rodzaje postów unikając nachalnej sprzedaży. Publikowane ciekawostki sprawiły, że fani chętnie udostępniali nasze posty oraz wchodzili w interakcje.

W 2017 roku opublikowaliśmy 85 postów, a grono sympatyków rejsowania powiększyło się o 3519 fanów. Nasz facebook wygenerował 18500 wejść na stronę internetową – te wizyty były dla nas bardziej wartościowe pod względem konwersji niż inne źródła ruchu.

www.facebook.com/Tanierejsowanie

Górski Kompleks Wypoczynkowy Osada Śnieżka

#FeriewOsadzie to hashtagowa kampania na Instagramie oraz Facebooku dla Gości Osady Śnieżka przebywających w obiekcie, nie tylko podczas ferii zimowych. Ma zainspirować do stworzenia kreatywnej kreacji o Osadzie Śnieżka.

www.facebook.com/OsadaSniezka/

Gutkowa Koliba

Gutkowa Koliba to rodzinna chata ekoturystyczna. Prowadzimy gości do życia wraz z nami w harmonii z otaczającą nas dziką przyrodą, do jej obserwowania i fotografowania.

Zaczęliśmy w czerwcu 2017 r. Począwszy od 2015 r budujemy swą markę w Internecie i mediach społecznościowych. Opinie naszych gośc: profil fb, Google Maps, Booking.com

www.gutkowa-koliba.pl

Gmina Olsztyn

Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem

Celem realizowanej w 2017 r. kampanii była promocja Mikołaja Kopernika na świecie i jego związków z Olsztynem wśród odbiorców krajowych poprzez wykorzystanie masowych mediów (np. TVN), organizację atrakcyjnych wydarzeń i wystawy w miastach partnerskich.

High Grade IS Sp. z o.o

Letters from Sopot – Kampania crowdfundingowa prowadzona wśród klientów Room of Plenty, którem celem jest otwarcie kolejnego interaktywnego muzeum Ludwiga Plentego. Pierwszy etap kampanii miał miejsce w 2017 roku, jego rezultatem był wybór miasta.

Kampania kierowana jest do klientów angielskojęzycznych, głównie z rynku skandynawskiego. Podstawowym medium w komunikacji jest email – nasza baza adresowa daje nam kontakt do 4000 byłych gości Room of Plenty.

www.lettersfromsopot.com

Nowa oferta turystyczna

Pilot Wycieczek Adam Poholski

Cykl popołudniowych wyjazdów do kąpielisk termalnych w Bad Saarow dla mieszkańców miasta i gminy Słubice. Niespełna 40 minut jazdy autokarem dzieli mieszkańców granicznego miasta Słubice od magicznego miejsca – podberlińskiego kurortu Bad Saarow.

Dzięki współfinansowaniu ze środków Gminy Słubice udział biorą osoby o niskich dochodach, nie znające języka niemieckiego. Obecnie realizowany non-profit, ma potencjał komercyjny. 2 wyjazdy w miesiącu, średnia 55 osób. Środki na reklamę: 0 zł.

www.twkslubice.jumelages.org.pl/2018zdrojowazima.htm

Snails Garden

Snails Garden zajmuje się produkcją ślimaków jadalnych. Od 2003 roku łączymy tradycję polskiej kuchni z nowoczesnością. Na fali coraz większego zainteresowania ślimakiem, uruchomiliśmy sprzedaż ślimaka w miejscu produkcji pod nazwą ,,Bistro Ślimaka”

www.snailsgarden.com

Biuro Pozdróży Bliss

Rodzinne Obozy Survivalowe to nowe koncepcja rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Uczestnicy zakwaterowani w lesie, w wojskowych namiotach, wspólnie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Warsztaty z wybitnymi fachowcami są gwarantem jakości zdobywanej wiedzy.

Na naszym obozie rodziny uczą się nowych, nieznanych im umiejętności. M.in. poznają techniki przetrwania, sposoby nawigacji, zieloną kuchnię czy pierwszą pomoc. Głównym celem jest jednak wewnętrzna integracja – poznanie się w nowych okolicznościach.

www.blisspodroze.pl/wyjazdy-z-blissem

Gmina Miejska Łeba

Łeba postanowiła wykorzystać niszę na rynku i wejść w duży projekt związany z kompleksową obsługą ślubów na plaży i wesel.Urzędnicy z Łeby chcą pójść w ślady „miasta grzechu” w Nevadzie i kuszą przyszłych nowożeńców niestandardową ofertą.

Projekt choć stosunkowo młody i w żaden sposób nieobciążający budżetu miasta odbił się szerokim echem w ogólnopolskich mediach i już dał wymierne korzyści. Ilość ślubów zaplanowanych w Łebie na rok 2018 wzrosła trzykrotnie w stosunku do lat ubiegłych.

www.leba.eu/pl/post/56705

Elitours Guides

Zwiedzanie gdańska ekologicznym retro pojazdem o napędzie elektrycznym. Licencjonowany przewodnik-kierowca odbiera max. 7 turystów i na trasie: MIIWŚ, Stocznia, Góra Gradowa, ECS i Stare Miasto opowiada o historii ww. miejsc.

Przewodnik wykorzystuje innowacyjne metody przekazu informacji jak tablet ze zdjęciami i filmami, audioguidy w 6 językach. Dodatkową atrakcją jest degustacja Goldwassera i zdjęcie z polaroida dla każdego uczestnika.

www.retrotour.pl

Muzeum Górnictwa Węglowego

Sztolnia Królowa Luiza to unikatowy na skalę Europy kompleks podziemny. W oryginalnych przestrzeniach można poznać Śląsk i mieszkańców oraz zobaczyć ślady wielkiej rewolucji przemysłowej. Podróż Sztolnią to niezwykła rodzinna przygoda i ogrom emocji.

Sztolnia Królowa Luiza to unikatowy na skalę Europy kompleks podziemny. W oryginalnych przestrzeniach można poznać Śląsk i mieszkańców oraz zobaczyć ślady wielkiej rewolucji przemysłowej. Podróż Sztolnią to niezwykła rodzinna przygoda i ogrom emocji.

www.sztolnialuiza.pl

Samorządowa Instytucja Kultury Grodzisko Owidz

Muzeum powstało aby popularyzować wiedzę o wierzeniach i kulturze duchowej dawnych Słowian. Misję tę realizuje poprzez atrakcyjne ekspozycje, wydarzenia artystyczne, wydawnictwa i ciekawe lekcje muzealne.

Muzeum przedstawia wyobrażenia dawnych Słowian dotyczące powstania i struktury Wszechświata, prezentuje także odtworzone mity oraz fragment świątyni i posąg Świętowita z Arkony.

www.muzeumslowianskie.pl

Biuro Turystyczne Czerwiński Travel S.C

Kreatywne wyjazdy edukacyjne to mieszanka profesjonalnych pokazów chemicznych i fizycznych oraz ciekawych zajęć prowadzonych przez wykładowców wyższych uczelni. Zielona szkoła podczas której młodzi odkrywcy poznają chemię i fizykę z zupełnie innej strony.

Wybuchające mikstury, szalone eksperymenty, dziwne substancje. Podczas naszych wyjazdów uczestnicy staną się prawą ręką Profesora Snape’a. Elektryczność, magnetyzm, fizyka w bilardzie i dużo zabawy integracyjnej to sposób na niezapomnianą, zieloną szkołę.

www.ctravel.pl/aktualnoci/gorace-oferty/nowa-aktualnoc-8/

Agroturystyka W Jabłoniowym Sadzie

Organizacja warsztatów tematycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych okazało się świetnym sposobem na wydłużenie sezonu. Warsztaty ściśle związane były z miejscem i dotyczyły wszystkiego, co wiąże się z jabłkami i ich obróbką.

Uczestnicy podzieleni na grupy wykonywali różne zadania: robili naleśniki z musem jabłkowym, piekli rogaliki z jabłkami, tłoczyli sok z jabłek oraz brali udział w konkurencjach sportowych.

www.wjabloniowymsadzie.pl

Gwarek Mazury

Rodzinny weekend w pogoni za Wielkanocnym Zającem to autorska oferta łącząca wspólną zabawę z poznawaniem tradycji świątecznych. Cały ośrodek – łącznie z pokojami – zmienia się w wiosenną łąkę, gdzie szukamy Zająca bawiąc się i ucząc jednocześnie.

Rodzinny weekend u Zająca to niejako gra fabularna dla całej rodziny od piątku do niedzieli, łącząca kreatywne i twórcze zajęcia tematyczne typu kulinarne, ruchowe, terenowe dla wszystkich członków rodziny.

www.tiny.pl/gnmsz

IT dla turystyki

Nocowanie.Pl Sp. z o. o

Nocowanie.pl to polski serwis noclegowy numer jeden. W ramach usług oferuje: dział Wolne pokoje, dział: Szukam noclegu tłumaczenia ofert, SMS o zapytaniach, strona www, sesja fotograficzna oraz usługa wirtualnego spaceru.

Bezpłatny system do zarządzania obiektem noclegowym, dzięki któremu można m.in. korzystać z kalendarza rezerwacji oraz automatycznie publikować wolne terminy. Innowacyjna usługa wirtualnego spaceru po obiekcie noclegowym – nowość 2018!

www.nocowanie.pl

Slidecase

Slidecase powoduję, że wszystkie slajdy z prezentacji ekranu projektora, wyświetlają się równocześnie na smartfonach uczestników. Uczestnicy mogą wprowadzać notatki i oznaczać najciekawsze slajdy, sharować je w social media a także zadawać pytania.

Podczas gdy tylko 10-15% uczestników korzysta z klasycznych aplikacji konferencyjnych, SlideCase instaluje aż 58-75% uczestników konferencji! Potwierdza to, że uczestnicy oczekują więcej niż prezentacji w PDF przesłanych kilka dni po konferencji.

www.slidecase.com

BedBooking Sp. z o.o

BedBooking dostarcza możliwość swobodnego zarządzania kalendarzem rezerwacji w małych obiektach noclegowych (apartamenty, pensjonaty) przy pomocy urządzeń mobilnych. BedBooking jest jednym z najpopularniejszych mobilnych rozwiązań PMS.

Aplikacja BedBooking została pobrana z Google Play już ponad 50.000 razy. Aplikacja została oceniona ponad 1100 razy i posiada średnią ocen 4,5 (w skali 1-5) oraz ponad 600 komentarzy. Aplikacja jest dostępna w 15 wersjach językowych.

www.bed-booking.com/pl/

Zielonamapa.Pl

Spersonalizowany przewodnik po Ameryce Południowej i Europie. Pokazuje na mapie miejsca w danym kraju, w zależności od preferencji podróżnika. Oddaje klimat tych miejsc, podpowiada czy komu dane miejsce się spodoba.

Zielonamapa to projekt skierowany do ludzi, którzy są na pierwszym etapie planowania wakacji. Czyli wiesz co lubisz robić na wakacjach, masz wybrany kierunek, ale nie wiesz dokładnie które miejsce będzie idealne dla Ciebie.

www.zielonamapa.pl

AdvTrace – Adventure Trace

AdvTrace przenosi dobrze znaną w biznesie technologię śledzenia pojazdów i pracowników na użytek prywatny w turystyce. Dzięki temu podróżująca osoba może zaangażować widzów udostępniając swoją lokalizację i media w czasie rzeczywistym. To nowy poziom rozrywkowego podróżowania odpowiedni w czasach zdominowanych przez szybki dostęp i media społecznościowe.

www.advtrace.com

Bidroom

Bidroom.com to platforma rezerwacyjna i społeczność łącząca podróżników i hotelarzy z całego świata. Zapewnia ona swoim członkom najlepsze ceny na rynku, zawsze o 5-25% niższe niż na innych portalach, hotelom zaś brak prowizji za otrzymane rezerwacje.

www.bidroom.com

TOURISM TRENDS AWARDS 2018. WALCZ O PRESTIŻOWE WYRÓŻNIENIE!

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami? Zapewne takie rozwiązania w 2017 roku i Ty wprowadziłeś w swojej firmie. Pochwal się nimi i znajdź się w grupie wyróżnionych w tegorocznej edycji konkursu Tourism Trends Awards 2018.

 

kategorie konkursowe

DEBIUT ROKU

Wiesz, że rok 2017 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego projektu na potrzeby rynku. 

KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2017 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami.

NOWA OFERTA TURYSTYCZNA

Jesteś na rynku od lat, ale w 2017 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku. Kryterium oceny w tym wypadku to przede wszystkim innowacyjność oferty.

IT DLA TURYSTYKI 
kategoria dla firm technologicznych

Masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej? Ta kategoria jest dla Ciebie. Kryterium oceny będzie przede wszystkim innowacyjność rozwiązania i odpowiedź na potrzeby rynku.

Terminarz konkursu TTA 2018

05 II 2018 23:59 | Przyjmujemy zgłoszenia konkursowe

I etap: Formularze zgłoszeniowe do Konkursu należy wysłać do 05 lutego 2018 roku, do godziny 23:59; formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.trendywturystyce.pl w zakładce TTA2018

12 II 2018 | Wysyłamy informacje o kwalifikacji do II etapu

Informacja o zakwalifikowaniu zgłoszonego projektu do II etapu zostanie przekazana przez Organizatora do 12 lutego 2018 na adres mailowy podany w zgłoszeniu

28 II 2018 23:59 | Dajemy czas na przesłanie prezentacji do II etapu

Do 28 lutego czekamy na przesłanie prezentacji, która zostanie udostępniona Jury. Prezentacja nie ma określonych ram – od prezentacji PP do filmu stworzonego na potrzeby konkursu. Decyzja należy do Ciebie. Prześlij prezentację na adres: kontakt@trendywturystyce.pl

13 III 2018 | Jury wybiera laureatów

Dwa projekty w każdej kategorii, które zostaną wybrane przez Jurorów do 13 marca, otrzymają możliwość zaprezentowania na głównej scenie konferencji Nowe Trendy w Turystyce 06 kwietnia 2018.

06 IV 2018 Prezentacja Finałowa / podczas konferencji NTT2018

Laureaci zaprezentują swoje projekty na scenie głównej podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2018; Każda prezentacja musi zmieścić się w nieprzekraczalnym czasie 90 sekund;

06 IV 2018 | Uroczyste wręczenie nagród / podczas konferencji NTT2018

Pierwszy etap konkursu zakończony

Dziękujemy za przesłanie zgłoszeń do konkursu,

listę zakwalifikowanych do drugiego etapu opublikujemy do 12 02 2018 r.

Regulamin konkursu tutaj…

 

Jury konkursu

Katarzyna Walczak

Dyrektor Reklamy i PR w Wakacje.pl

Violetta Hamerska

Ekspert rynku hotelowego w zakresie jakości produktu i usług

Piotr Bucki

Wykładowca, strateg, researcher i badacz trendów

Łukasz Wysocki

Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej

Nagrody w konkursie

Wszyscy laureaci konkursu otrzymają pamiątkowe statuetki za I i II miejsce w danej kategorii.  Dodatkowo, laureaci otrzymają dla swoich firm nagrody od partnerów konkursu.


Kampania promocyjna na portalu Visitgdansk

Kampania reklamowa o wartości 5000 zł brutto.

 

 

 


Monitoring od Monitori

Monitori to niezwykle skuteczne narzędzie do monitoringu Social Media i Internetu. W kilka chwil dowiesz się kto, gdzie i kiedy pisze na wybrany temat np. o Twoim produkcie, firmie, stronie www czy osobie.

Nagroda: pakiet 10 słów kluczowych o wartości 297 pln / mc na okres 3-mcy
Pełna funkcjonalność narzędzia, aktualizacja danych real time, dane historyczne 4 lata wstecz.


Kurs on-line Artura Jabłońskiego

Skuteczna Reklama na Facebooku – kurs online, który uczy kompleksowo tworzenia i optymalizowania kampanii reklamowych na FB. 

http://skutecznareklamafb.arturjablonski.com/


Książka Piotra Buckiego “Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”

Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, której podstawą jest szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. Wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów, zrozumień i nieporozumień między ludźmi, serwuje nam w swojej książce Piotr Bucki.


Dwa komplety po 4 tytuły fiszek szkoleniowych Piotra Buckiego


Prenumerata magazynu Think Mice

Roczna prenumerata magazynu THINK MICE

http://www.thinkmice.pl/

Poznaj zwycięzców TTA 2017

IT dla Turystyki

I miejsce / QB Mobile

II miejsce / United Partners Jan Gadomski

Czym jest Elektroniczny Opiekun? Elektroniczny opiekun czyli autorski system do zarządzania grupą podczas wyjazdów turystycznych. Pozwala na automatyczne sprawdzenie listy obecności w 10 sekund. Składa się z aplikacji mobilnej, oraz małych nieśmiertelników (beaconów) nadających sygnał bluetooth.

III miejsce / CTAdventure

Wirtualna Wystawa Wynalazków Leonarda da Vinci to miejsce, w którym możesz obejrzeć najważniejsze wynalazki słynnego geniusza renesansu. Zastosowana technologia Rozszerzonej Rzeczywistości pozwala na wzbogacenie ekspozycji o elementy wirtualne.

Nowa oferta turystyczna

I miejsce / Kazimierz-Tour.Pl

Nocą świat wygląda inaczej, Nocą budzą się nieznane emocje, Nocą historia ma inny wymiar, Nocą może zdarzyć się wszystko…
Zwiedzaj Kazimierz z nami nocą – Niezwykła nocna wycieczka po Kazimierzu Dolnym!

II miejsce / PPHU Hortulus

Na rozstajach dróg i dylematów trwa walka Bogów…Mędrcy używając sprytu i tajemnych zaklęć, uwięzili Bogów w labiryncie. Walka między Bóstwami trwa, a każdy kto wejdzie do labiryntu i odbierze wszechmocnym ich atrybuty, bierze udział w ich boju.

III miejsce / Biuro Turystyki Aktywnej

Młodzi Odkrywcy to aktywne wyjazdy dla rodzin. Podczas tych wypraw dzieci i rodzice wspólnie spędzają czas pogłębiając relacje, uczą się i bawią. Programy wyjazdów ułożone są tak, by zapewnić rozrywkę zarówno najmłodszym uczestnikom, jak i ich opiekunom.

Debiut Roku

I miejsce / Fundacja Ruszaj W Drogę

Jesteśmy małżeństwem pozytywnie zakręconym na punkcie Polski. Stworzyliśmy Fundację, Klub i Blog Ruszaj w Drogę!, żeby zbudować most między turystami a branżą. Pomagamy organizacjom z 16/16 województw Polski w promocji i dotarciu do nowych turystów.

II miejsce / Gdańsk Z Kajaka

Zajmujemy się kompleksową organizacją wycieczek kajakowych. Bazując na dostępnych wokół Gdańska akwenach przygotowaliśmy kilka malowniczych tras zróżnicowanych pod kątem długości, z myślą zarówno o początkujących jak i doświadczonych kajakarzach.

III miejsce / Drive Position

Tor off-road Drive Position to pierwszy w Polsce obiekt sportowo-eventowy o łącznej powierzchni ponad 50 000 metrów kwadratowych, w którym mogą Państwo skorzystać z 4 specjalnie przygotowanych torów: dla samochód 4×4, quadów, motocykli oraz gokartów

Kampania Produktu Turystycznego

I miejsce / Miasto Darłowo – „Kapitan Parawan”

Wyśmiewane i nazywane „zakałą plaż” parawany stały się symbolem polskiego lata. Arkadiusz Klimowicz – Burmistrz Darłowa mianowany „Kapitanem Parawanem”, zaproponował, by na plaży wprowadzić pewne zmiany. Chodzi o „selekcję” i podzielenie plaży na dwie części: dla miłośników parawanów (plaża zachodnia) i ich przeciwników (plaża wschodnia).

II miejsce / Momondo

Momondo powstało w oparciu o przekonanie, że podróże umożliwiają kreowanie lepszego, bardziej otwartego świata. Stworzyliśmy projekt społeczny, analizując DNA 67 osób i dokumentując ich prawdziwe reakcje po otrzymaniu wyników.

III miejsce / VIP Travel Wrocław

Jak zainteresować i pozyskać Klienta za pomocą jednego Kliknięcia, czyli siła Facebooka w sprzedaży lokalnych produktów turystycznych.