/ Partner strategiczny NTT 2018

Działania PR:

  • Wspólny komunikat PR (nazwa Partnera wymieniana równorzędnie z nazwą konferencji)
  • Gwarantowane stoisko w strefie wystawienniczej
  • Możliwość wystawienia eksperta do spotkań stolikowych / strefa networkingowa
  • 5 darmowych zaproszeń na konferencję i bankiet
  • 3 darmowe zaproszenia na warsztaty
  • Udział w filmie nagrywanym podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2018
  • Reklamy radiowe dot. konferencji z nazwą sponsora głównego
  • Ekspozycja logotypu Partnera na stronie internetowej trendywturystyce.pl oraz visitgdansk.com
  • Ekspozycja logotypu Partnera w mediach społecznościowych dedykowanych konferencji oraz wspierających konferencję,
  • Ekspozycja logotypu Partnera w materiałach drukowanych i elektronicznych dedykowanych konferencji, w tym: na zaproszeniach, w materiałach konferencyjnych, na ściance reklamowej
  • Informacja o Partnerze w trakcie oficjalnego otwarcia konferencji
  • Ekspozycja logotypu Partnera w prezentacjach multimedialnych podczas konferencji
  • Udzielenie Partnerowi bezterminowej licencji na wykorzystanie materiału zdjęciowego z konferencji
  • Dystrybucja informacji i materiałów promocyjnych partnera w czasiekonferencji
  • Możliwość umieszczenia prezentacji partnera na ekranach

Skontaktuj się z koordynatorem projektu:

Barbara Pedzich
adres e-mail: barbara.pedzich@visitgdansk.com
telefon: 888 162 842

pobierz ofertę

Media plan:

PATRONAT HONOROWY

Honorowy patronat  Polska
Organizacja Turystyczna
Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz
Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk

GŁÓWNY PATRON MEDIALNY: Wirtualna Polska
PARTNER: wakacje.pl

PATRONATY / MICE Poland, Meetingplanner.pl, Rynek Turystyczny, Hotelarz, tur-info.pl, Radio Gdańsk, Trójmiasto.pl, Gazeta Wyborcza, Biznes na fali, Pomorska.tv
REKLAMA PRASOWA / MICE Poland, Wiadomości Turystyczne
REKLAMA RADIOWA / Radio Gdańsk, Radio Złote Przeboje  REKLAMA INTERNETOWA / Kampanie artykułów sponsorowanych oraz reklama bannerowa: wp.pl, meetingplanner.pl, thinkmice.pl, naszemiasto.pl,
trojmiasto.pl, tour-info.pl

/ informacja oraz bannery na www.gdanskconvention.pl,  www.visitgdansk.com www.trendywturystyce.pl
/ informacje na profilu facebooka wraz z przeprowadzoną  celową kampanią reklamową o wartości minimum 5 000 pln
/ informacja prasowa do mediów
/ informacja w newsletterze
relacja filmowa na stronie visitgdansk.com, trendywturystyce.pl, gdansk.pl

* media plan może ulec zmianie