/ Partner strategiczny NTT 2018

Działania PR:

  • Wspólny komunikat PR (nazwa Partnera wymieniana równorzędnie z nazwąkonferencji)
  • Udział w jury konkursu TTA2018
  • Gwarantowane stoisko w strefiewystawienniczej
  • Możliwość wystawienia eksperta do spotkań stolikowych / strefanetworkingowa
  • Udział w jednym z paneli dyskusyjnych przedstawiciela sponsora głównego lub możliwość wystawienia jednego z prelegentów na scenie głównej, prezentacja 20minut
  • 10 darmowych zaproszeń na konferencję ibankiet
  • Udział w filmie nagrywanym podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce2017
  • Reklamy radiowe dot. konferencji z nazwą sponsoragłównego
  • Ekspozycja logotypu Partnera na stronie internetowej trendywturystyce.pl orazvisitgdansk.com,gdansk.pl
  • Ekspozycja logotypu Partnera w mediach społecznościowych dedykowanych konferencji oraz wspierającychkonferencję,
  • Ekspozycjalogotypu Partnera w materiałach drukowanych i elektronicznych dedykowanych konferencji, w tym: na plakatach,citylightach,zaproszeniach, w materiałach konferencyjnych, na ściancereklamowej
  • Informacja o Partnerze w trakcie oficjalnego otwarciakonferencji
  • Ekspozycja logotypu Partnera w prezentacjach multimedialnych podczaskonferencji
  • Udzielenie Partnerowi bezterminowej licencji na wykorzystanie materiału zdjęciowego z konferencji
  • Dystrybucja informacji i materiałów promocyjnych partnera w czasiekonferencji
  • Możliwość umieszczenia prezentacji partnera naekranach

Skontaktuj się z koordynatorem projektu:

Barbara Pedzich
adres e-mail: barbara.pedzich@visitgdansk.com
telefon: 888 162 842

pobierz ofertę

Media plan:

PATRONAT HONOROWY

Honorowy patronat  Ministerstwo Sportu i Turystyki  Polska Organizacja Turystyczna
Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz
Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk

PATRONATY / MICE Poland, Meetingplanner.pl, Live&Tra-  vel, Rynek Turystyczny, Hotelarz, tur-info.pl, Radio Gdańsk,  Trójmiasto.pl, Gazeta Wyborcza, Biznes na fali, Telewizja  Gdańsk, Pomorska.tv
REKLAMA PRASOWA / MICE Poland, Live&Travel, Wiadomo-  ści Turystyczne
REKLAMA RADIOWA / Radio Gdańsk, Radio Złote Przeboje  REKLAMA INTERNETOWA / Kampanie artykułów sponsoro-  wanych oraz reklama bannerowa: meetingplanner.pl, nasze-  miasto.pl,
trojmiasto.pl, tour-info.pl

/ informacja oraz bannery na www.gdanskconvention.pl,  www.visitgdansk.com www.trendywturystyce.pl
/ informacje na profilu facebooka wraz z przeprowadzoną  celową kampanią reklamową o wartości minimum 5 000 pln
/ informacja prasowa do mediów
/ informacja w newsletterze
relacja filmowa na stronie visitgdansk.com, trendywturystyce.pl, gdansk.pl

* media plan może ulec zmianie