NTT 2017: prelekcje, warsztaty i networking

Jarosław Kuźniar / gospodarz konferencji

Dziennikarz radiowy i telewizyjny. W pracy od szesnastego roku życia. Polskie Radio Program Trzeci, Radio Zet, Tvn24, Tvn Style, Tvn – marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej – wiedzy i pracy. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Wykładowca SWPS. Trener social media i marki osobistej. Najpopularniejszy polski dziennikarz w nowych mediach. Podróżnik, właściciel biura butikowych podróży i serwisu podróżniczego goforworld.com, felietonista, komentator.

Webinar

Day 1
27 Mar 2017

Marketing miejsc – jak promować turystykę?

Dowiedz się, jak w skuteczny sposób kierować promocją miasta, regionu i turystyki. Uzyskaj ważne informacje o budowaniu zainteresowania produktem turystycznym oraz umiejętności kreowania świata przeżyć. *już dziś możesz dodać swój...
Read More
Katarzyna Wienconek

Program / scena główna

Day 1
31 Mar 2017

Marketing nieoczywisty / kolejne starcie

W nieprzerwanym strumieniu informacji, tylko komunikaty  nieoczywiste mają szansę przebić się do świadomości Twojego klienta. Czy odważysz się zejść z utartego szlaku przekazu marketingowego? Pomogą Ci w tym nasi eksperci....
Read More
Jacek Kotarbiński
Monika Czaplicka
Ireneusz Klimczak

Prezentacje TTA2017 / kampania produktu turystycznego.

W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i...
Read More

Case study: Marketing kierunku – Zagraj o miasto!

„Paryż wart jest mszy” powiedział król Henryk IV. Naszym zdaniem nie tylko Paryż, ale każde miasto, jest warte jeszcze więcej – dobrej promocji i reklamy. Zapraszamy do gry o miasto!...
Read More
Peter Römer Hansen
Bjorn Troch
Paweł Tkaczyk

Prezentacje TTA2017 / debiut roku.

Wiesz, że rok 2016 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego...
Read More

Fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych / Panel dyskusyjny

Panel „Trend SoLoMo w turystyce – czyli fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych” poświęcony zostanie dyskusji nt. dynamicznego wzrostu popularności aplikacji mobilnych i ich wpływu na turystykę po stronie...
Read More
Agnieszka Kukałowicz
Dagmara Plata – Alf
Piotr Jarczyk
Tomasz Gołąbek

Prezentacje TTA2017 / nowa oferta turystyczna.

Jesteś na rynku od lat, ale w 2016 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i...
Read More

Zarządzanie talentami. Jak robić TO dobrze?

Talent, nawet największy, nie przyniesie nikomu pożytku, jeśli nie zostanie właściwie ukierunkowany. Poznajmy historie znanych osób, którym doskonale udała się ta sztuka. Szukamy odpowiedzi na pytanie: jak zarządzać i rozwijać talent...
Read More
Jacek Rozenek
Mateusz Kusznierewicz
Iwona Bobrowska – Budny

Prezentacje TTA2017 / IT dla Turystyki

Masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej? Ta kategoria jest dla Ciebie. Kryterium oceny będzie przede wszystkim innowacyjność rozwiązania i odpowiedź na potrzeby rynku.

Sceny warsztatowe

Scena warsztatowa I

Day 1
31 Mar 2017

Jak stworzyć skuteczną komunikację video marketingową dla branży turystycznej w serwisie YouTube?

Podczas warsztatu dowiesz się: dlaczego video jest najlepszym sposobem na pokazanie w sieci miejsc oddalonych czasem o setki czy tysiące kilometrów, jakie modele tworzenia kampanii na YouTube są skuteczne w...
Read More
Magdalena Daniłoś

Content marketing dookoła świata. Jak podbić serce internetowego globtrotera?

Czego dowiesz się na tych warsztatach? Zachowanie podróżnika, turysty czy smakosza życia w Internecie – co trzeba wiedzieć? Jak poznać intencje i marzenia naszego klienta, czyli na tropie insightów w...
Read More
Barbara Stawarz-García

LinkedIN – jak budować swój wizerunek i pozyskiwać nowych klientów?

Czy LinkedIn to tylko działania B2B? Czy mogę tam skutecznie budować swój wizerunek i pozyskiwać nowych klientów na moje usługi? Skuteczne kontakty i profesjonalny wizerunek to nie wszystko. Odkryj LinkedIn...
Read More
Adrian Martinez

Scena warsztatowa II

Day 1
31 Mar 2017

Szkolenie Social Media Ninja – Taktyki do wdrożenia dziś wieczorem.

SZKOLENIE SOCIAL MEDIA – TAKTYKI DO WDROŻENIA DZIŚ WIECZOREM! Poznaj narzędzia Social Media, które zautomatyzują Twoją pracę, oszczędzą czas i zwiększą dotarcie do klientów. Podczas szkolenia poznasz skuteczne techniki automatyzacji...
Read More
Łukasz Żelezny

Scena warsztatowa III

Day 1
31 Mar 2017

Zarządzanie wizerunkiem restauracji w sieci internetowej

Odkryj potencjał mediów społecznościowych i sieci internetowej w kreowaniu wizerunku Twojej restauracji! Wykorzystując pozyskaną w ramach warsztatów wiedzę uzyskasz kompetencje pozwalające na zwiększenie zasięgów, a także wybór najefektywniejszych działań w...
Read More
Dagmara Plata – Alf

Brak miejsc / Poznaj SWÓJ potencjał i rozwiń efektywność SWOJEGO Zarządzania

Główne intencje warsztatu Uzupełnienie SAMOŚWIADOMOŚCI MENEDŻERSKIEJ o preferowany styl myślenia i działania, wpływający na efektywność pracy własnej oraz styl i efektywność zarządzania zespołem – – określenie swojego najefektywniejszego obszaru w...
Read More
Iwona Bobrowska – Budny

Brak miejsc / Mów lepiej, nie więcej. O sztuce skutecznej komunikacji.

Język i słowo to narzędzia, które często wykorzystujemy w nadmiarze. Błędnie wnioskując, że zagadamy klienta, słuchacza, odbiorcę maila. Tymczasem sekret tkwi w jakości. Na warsztacie dowiesz się, jak konstruować przekazy...
Read More
Piotr Bucki

Scena nowości

Day 1
31 Mar 2017

Jak automatyzować sprzedaż i marketing w hotelu? – Guest Connect

Na przykładzie jednego z hoteli zaprezentujemy, jak zbieranie wartościowych danych o Gościach i umiejętne ich wykorzystanie w komunikacji marketingowo-sprzedażowej przekłada się na wzrost zysków obiektów hotelarskich. Sztuczna inteligencja umożliwia automatyzację...
Read More
Mateusz Zieliński

City Break

Prezentacja będzie dotyczyć innowacyjnych rozwiązań, które wdrożone przez Gdańsk Travel mają pomóc turystom zarówno indywidualnym, grupowym jak i biznesowym. Zapraszamy po nowości w świecie turystyki City Break.
Paweł Czeczko

Nowe technologie w turystyce

Prezentacja będzie dotyczyła potencjału zastosowania nowych technologii m.in. analizy obrazu oraz rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w turystyce. Celem prezentacji jest pokazanie w jaki sposób można uatrakcyjnić tradycyjne materiały promocyjne o...
Read More
Dawid Jereczek

outGO – outdoor escaping games

Prezentacja dotyczyć będzie silnika „Outgo” służącego tworzenia aplikacji Questowych. Pozwala on na tworzenie gier które w swojej konstrukcji przypominają gry miejskie i polegają na rozwiązywaniu Łamigłówek rozmieszczonych na pewnym obszarze...
Read More
QB-mobile
Michał Sarnowski

Przyszłość wyszukiwarek w turystyce

QTravel.pl
Agnieszka Kukałowicz

Bidroom. Same hotel. Better Price.

Bidroom.com to rewolucyjna platforma bookingowa oferująca hotelom bezprowizyjne rezerwacje, a użytkownikom gwarancję minimum pięcioprocentowej zniżki na ich noclegi, w porównaniu do pozostałych stron bookingowych. Zapewniamy oszczędności zarówno hotelom, jak i...
Read More
Bidroom
Szymon Brylski

Case study: Blog marketing w turystyce

Adblocki, omijanie, nieufność i dystansowanie się do przekazów reklamowych to nie nowe ale narastające problemy w marketingu. Naprzeciw tym problemom wychodzi blog marketing. Ale jak dotrzeć do blogerów, przeprowadzić z...
Read More
Reach a Blogger

Premium Yachting.Trójmiasto od strony wody

Premium Yachting to sprawdzona formuła zabawy i integracji na wodzie. To doskonałe uzupełnienie spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń oraz imprez prywatnych, podczas których poznajemy Gdańsk oraz Trójmiasto od strony wody. W...
Read More
Premium Yachting
Kasper Orkisz

Tupik – nowy wymiar turystyki

Na krótkiej prezentacji zostanie Państwu przedstawiony Projekt Tupik czyli nowy wymiar tras turystycznych. Poruszymy tematy wykorzystania technologii beaconów w turystyce oraz edukacji, współpracy lokalnych środowisk w tworzeniu treści, grywalizacji, a...
Read More
Grzegorz Grodzicki

Case study: Czy media społecznościowe sprzedają? Oczywiście, że tak!

W trakcie prezentacji przedstawimy jak dzięki współpracy z marką Wizz Air w ciągu pół roku wygenerowaliśmy 347,000 konwersji sprzedażowych wyłącznie dzięki użyciu Facebooka. Co pomaga zwiększać sprzedaż, a co pozyskiwać...
Read More
Feno
Piotr Chojnacki

Magazyn i portal THINK MICE

Prezentacja będzie oczywiście dotyczyć pojawienia się na rynku nowego magazynu branży spotkań – THINK MICE. Jest to magazyn poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), który...
Read More
Maria Krzos
Anna Łukasik
THINK MICE

Bankiet wieczorny

Day 1
31 Mar 2017

Bankiet wieczorny

Po konferencji spotykamy się podczas nieformalnego wieczoru w Klubokawiarni Bunkier. Będzie to wspaniała okazja, żeby podsumować konferencję i zacieśnić nowe relacje.Podczas bankietu odbędzie się wręczenie nagród w konkursie Tourism Trends...
Read More