Marketing nieoczywisty kontratakuje.

„Jestem Twoim ojcem Luke…” – wszyscy znamy tę słynną scenę. Prawda bywa bolesna, ale bez wątpienia ustawia nas na właściwych torach działania. O tym czy warto ulegać trendom, jakich technologii użyć oraz czym się inspirować tworząc marketing – to i wiele więcej podczas panelu Marketing Nieoczywisty. Dołącz do nas i zadecyduj na jaką stronę mocy przejdziesz!

09:45-10:15 Julia Izmałkowa / Psycholog, założycielka i CEO firmy IZMAŁKOWA

Truth is better than trends.

90% osób, które są na tej konferencji czyta, myśli i robi wszystko, żeby być najlepszym w swojej branży. Ale nie każdy może być najlepszy. Ten, kto wybija się do przodu, nie czyta tego, co czytają inni, nie sprawdza najnowszych trendbooków, a zamiast powierzchownych wskazówek, którymi się karmią wszyscy – szuka prawdziwego zrozumienia. Zrozumienie pochodzi z trzymania ręki na pulsie społeczeństwa, kiedy zamiast dzielić ludzi na segmenty generacyjne, które w rzeczywistości nawet nie istnieją i zamiast przewidywać co, kto, kiedy i jak zrobi w przyszłym roku, bo ci najlepsi – szukają wglądu w sytuację obecną. Cechuje ich zrozumienie prawa konsekwencji: wszystko, co spotka nas jutro – jest wynikiem decyzji podjętych dzisiaj. Przewidywanie jutra wynika z genialnego zrozumienia dzisiaj. Dlatego zaprezentuje 3 nie trendy, ale 3 głębokie prawdy na temat współczesności i pokażę, w jaki sposób wpływają one na branżę turystyczną i jak można je wykorzystać, żeby przewidywać lepsze jutro.

 

Julia Izmałkowa / Truth is better thab trends

👩‍🏫Co łączy Julia Izmalkowa z branżą turystyczną💚? Przekonacie się przyjmując to zaproszenie.⤵ ⤵Widzimy się już 6 kwietnia❗ z Izmałkowa – agencja badawcza specjalizująca się w psychologii kłamstwa #ntt2018

Opublikowany przez Nowe Trendy w Turystyce na 7 marca 2018

10:15-10:45 Magdalena i Bartłomiej Daniłoś / Małżeństwo marketerów, które zamiast klasycznej telewizji ogląda godzinami treści na YouTube.

Video efemeryczne – jak zbudować skuteczną strategię video marketingową za pomocą „Stories” na Facebooku i Instagramie.

Ulotne treści video podpiły serca użytkowników social media w ostatnich miesiącach. Niespełna połowa osób korzystających z Instagrama stworzyła w roku 2017 swoje „stories”. Jak zatem przekuć popularność tego narzędzia na skuteczną komunikację w branży turystycznej? Podczas prelekcji dowiesz się jakie działania video możesz wdrożyć od zaraz wykorzystując ulotne treści w serwisach Instagram i Facebook. Prezentacja w całości oparta będzie o dobre praktyki w branży travel z całego świata.

 

 

Magdalena i Bartłomiej Daniłoś / NTT 2018

📹Magdalena Daniłoś Bartłomiej Daniłoś znają się na video marketingu jak nikt inny📹 👌👍Na Trendach wystąpią w duecie, w podwójnej roli👨‍🏫👩‍🏫⬇ Łapcie miejsca na warsztat zanim ich zabraknie⬇ z OFFON Agency – marketing experts ⬇ #ntt2018

Opublikowany przez Nowe Trendy w Turystyce na 8 marca 2018

 10:45-11:15 Wioletta Wabnic & Dominika Olszyna – Wirtualna Polska

Jak wzbudzać pragnienie i napędzać sprzedaż w turystyce?

Praktyczne porady dla branży turystycznej.

  1. Co to są rozwiązania natywne?
  2. Dlaczego natywność lepiej się sprawdza niż inne formy reklamy digital
  3. Jaką rolę w natywności pełni reklamodawca
  4. Przewodnik jak stworzyć udaną kampanię natywną online w turystyce

 

 

 

 

NTT2018_Dominika_Olszyna_WP

Jak stworzyć udaną kampanię on-line w turystyce? Wirtualna Polska zna odpowiedź i podzieli się z Wami tą wiedzą już 6 kwietnia🙂⤵#ntt2018

Opublikowany przez Nowe Trendy w Turystyce na 16 lutego 2018