Dostarczanie gościom usług, które budują wartość ich doświadczeń, czyli guest experience 4.0

Branża hotelarska nieustannie się zmienia i rozwija, aby spełniać oczekiwania gości lub nawet je przekraczać. Marki hotelowe, który osiągają sukces identyfikują aktualne i przyszłe trendy, aby wiedzieć, czego ich goście będą oczekiwać i w jaki sposób pozytywnie ich zaskakiwać, aby tworzyć niepowtarzalne wrażenia, które będą trudne do skopiowania.

Ponad 80 % wrażeń w komunikacji z gościem tworzy się poprzez komunikację niewerbalną. Nasza branża specjalizuje się w zarządzaniu ludzkimi interakcjami, więc rozumienie potrzeb gości i ich zachowań będzie kluczem do tworzenia wyjątkowych i pozytywnych doświadczeń dla gości, aby czuli się wyjątkowo, komfortowo i byli najlepszymi ambasadorami danej marki hotelowej.

Kluczowe doświadczenia gości są obecnie budowane wokół trendu Turystyki Kreatywnej, czyli Turystyki 3E: Entertainment, Excitement, Education (Rozrywka – Fascynacja – Edukacja). Jak zatem rozumieć w tym kontekście  guest experience 4.0.?

Program warsztatów:

– Rozumienie potrzeb i zachowań gości, aby dostarczać im odpowiednie usługi – upselling nowej ery w usługach hotelowych

– Jak się komunikować z gośćmi – kluczowe elementy komunikacji niewerbalnej, czyli co czytamy z mowy ciała i emocji na twarzy?

– Jakie elementy budują doświadczenia gości w hotelu i jak tworzyć spersonalizowane wrażenia dla gościa?

  • Inspirujący wykład i warsztatowe omawianie zagadnień
  • Analizy z praktyki i wnioski do realizacji
  • Obserwacje i doświadczenia z najlepszych miejsc – czyli, jak to robią inni