Artur Jabłoński

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych

Biografia

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu
efektywnych kampanii reklamowych w internecie.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000
godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w
mediach społecznościowych.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji
przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto,
Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie,
czy Instytutu Matki i Dziecka.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.
Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy
Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych
konferencjach w całej Polsce.

Panele w których bierze udział: Artur Jabłoński