Violetta Hamerska

Ekspert jakości usług i psychologii obsługi gości w hotelach i restauracjach

Biografia

Najbardziej tajemniczy gość hotelowy w Polsce. Ostatnio coraz częściej audytuje również restauracje, bo nieustannie rośnie na rynku świadomość, jak ważne jest dzisiaj dostarczanie gościom wyjątkowego i wyróżniającego doświadczenia.

Od ponad 25 lat związana z branżą hotelową i turystyczną. Ekspert rynku hotelowego w zakresie jakości produktu i usług. Od 10 lat audytuje hotele oraz restauracje hotelowe. Dzięki ogromnej wiedzy z zakresu doświadczenia gościa (guest experience) oraz rozumieniu potrzeb zarówno właścicieli i dyrektorów hoteli, jak również ich gości, łączy oba światy ułatwiając dialog i wnosząc nową wartość. Często występuje i publikuje w mediach: Polsat News, TVN 24, Uroda Życia, VIVA, rp.pl, komentując aktualne trendy i zjawiska na rynku turystycznym. Przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie i pomysłodawczyni tej ogólnopolskiej kampanii, która od 10 lat zmienia standardy w obsłudze rodzin.

Więcej informacji na www.violettahamerska.pl

oraz na blogu www.violettahamerska.pl/blog

Violetta Hamerska – Guest experience 4.0

Guest experience 4.0?⬇ Violetta Hamerska wyjaśnia i zaprasza na warsztat o budowaniu doświadczenia gości🏨, a także na panel poświęcony nowym technologiom w turystyce⬇ Już 6 kwietnia🙂 #ntt2018

Opublikowany przez Nowe Trendy w Turystyce na 27 marca 2018

Panele w których bierze udział: Violetta Hamerska