Prelegenci

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki.

Robert Makłowicz

Dziennikarz, autor książek i programów telewizyjnych o tematyce kulinarnej, kulturowej i historycznej.

Magdalena Milewska

Dyrektor Departamentu Projektów Video, Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska

Magdalena Pawłowska

Ekspert online marketingu, przedsiębiorca, podcaster

Tomasz Rudnik

Lat 39. Trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym

Piort Bucki

Architekt, który zamiast budynków projektuje kompetencje. Aktor, który zamiast sceny woli sale wykładowe. Psycholog, który wiedzę wykorzystuje w praktyce, pomagając ludziom szlifować kompetencje. 

Adam Pioch

radcą prawnym w Prawo Plus Podatki

Tomasz Palak

Radca prawnym w Prawo Plus Podatki oraz wykładowca na WSB w Gdańsku

Magdalena Milewska

Dyrektor Departamentu Projektów Video, Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska

Maciek Lewiński

Zajmuje się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics.

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą

Violetta Hamerska

ekspert branży HoReCa z niemal 30-letnim doświadczeniem

Cyran Jakub

Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 13 letnim doświadczeniem

Jarek Łojewski

Samozwańczy Naczelny Porażkolog Kraju. Założyciel Fundacji Dobra Porażka.

Janina Bąk

Wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie

Radosław Wierzbiński

ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej

Magdalena Kachniewska

Profesor SGH, trener biznesu