Program 2019

Rejestracja

8:00 – 8:40

8:40 – 9:00

Start rejestracji uczestników

Start konferencji


Scena główna

Prowadzący

Jacek Kotarbinski

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą


Marketing Nieoczywisty

09:00 – 9:25

Magdalena Pawłowska

Sekrety budowania zasięgów i sprzedaży turystyki w mediach społecznościowych.

Poznaj najskuteczniejsze strategie budowania zasięgów swoich komunikatów na Facebooku i Instagramie, aby szybko osiągnąć zamierzony efekt. Dowiedz się, co zrobić, aby przebić się przez chaos komunikacyjny.

9:25 – 9:50

Jakub Cyran

Boostujemy swoją sprzedaż, czyli co robić, by poszła w górę?

Dzisiaj sprzedaż wygląda inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Internet, opinie znajomych, porównywanie cen. Jak odnaleźć się nowej rzeczywistości? Jak rozmawiać, by kupujący nie czuł, że mu się coś “wciska” na siłę, a pomaga i doradza? 

9:50 – 10:15

Paweł Tkaczyk

Jak zmienić No story w THE story?

Dobra historia to za mało by zainteresować odbiorcę, musi być jeszcze dobrze opowiedziana. Dowiedz się jak opowiadać historie, które turyści będą chcieli poznać.

10:15 – 10:30

Konkurs

Fuckup Case: Twoja historia niepowodzenia.

Bill Gates powiedział “nie ma nic złego w świętowaniu sukcesu, ale ważniejsze jest wyciągnięcie nauki z porażki”. Opowiedz historię swojego niepowodzenia. Czy wnioski były w tym wypadku równie pouczające, jak historia sukcesu?

10:30 – 10:45

Przerwa

Przerwa Kawowa / Networking

Pyszna, gorąca kawa i herbata już czekają na Państwa w Strefie Wystawców. Zapraszamy na przerwę, która doda energii i będzie świetną okazją do zapoznania się z produktami naszych partnerów.


Marketing kierunku

10:45 – 11:10

Adam Pioch

Podróżujesz, aby opowiadać. Jak wykorzystać moc storytelling w nowoczesnej turystyce?

Któż z nas nie snuje opowieści po powrocie z wakacji? Co sprawia, że to robimy. Co sprawia, że słuchamy? Opowiem o tym, dlaczego storytelling jest wprost stworzony dla turystyki. 

11:10 – 11:35

Jacek Kotarbiński

Jak być super miastem: kochanym i odwiedzanym. To proste!
 
Promocja miasta nie musi być idealna – wystarczy, że będzie wyjątkowa i autentyczna.
Dzisiaj mamy wiele możliwości, które możemy odpowiednio wykorzystać i zaangażować pasjonatów i loversów. To musi się udać i dać oczekiwane efekty.

11:35 – 11:50

Konkurs

Opowieść o mieście

„Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem” to cytat Toma Fishburne. Zgłoś udział w tej kategorii, jeśli prowadziłeś kampanię promującą miasto, region, kierunek turystyczny w 2017 lub 2018 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych i jesteś z dumny z jej rezultatów. Pokaż nam, dlaczego Twoje miasto jest wyjątkowe!

11:50 – 12:20

Lunch

Przerwa Kawowa / Networking

Pyszna, gorąca kawa i herbata już czekają na Państwa w Strefie Wystawców. Zapraszamy na przerwę, która doda energii i będzie świetną okazją do zapoznania się z produktami naszych partnerów.


Statystyki

O liczbach, wilkach, historiach i śmieciwych danych w google analytics

12:20-12:45

Piotr Bucki

Factfulness – dobrze jest wiedzieć, a nie myśleć, że się wie.

Kiedyś ludzie sądzili, że kogut budzi słońce. Dziś wiemy, że jest raczej na odwrót. Można powiedzieć – nauka poszerza horyzonty. Jednak, gdy spojrzy się na powszechne interpretacje rzeczywistości w internecie, podczas rodzinnych czy co gorsze biznesowych spotkań, to można posiwieć ze zgrozy.

12:45 – 13:10

Janina Bąk

Kiedy (nie) ufać statystykom? O najczęstszych błędach, które popełniasz, analizując swoje dane”

Analiza danych dotyczących naszych klientów i ich zachowań już od dawna jest niezbędna, by móc skuteczniej prowadzić biznes. W tej prezentacji opowiem o najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także przedstawię praktyczne rozwiązania i narzędzia, które pozwolą ich uniknąć. 

13:10 – 14:35

Panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny. Piotr Bucki – Ślepi na błędy, ślepi na ślepotę na błędy

Proste wyjaśnienia są najlepsze – NIEKONIECZNIE! Oparte na skrótach myślowych postrzeganie rzeczywistości może dawać narcystyczne, gnuśne samozadowolenie wyrażane słowami „Wiem, że tak jest, bo przecież wiem, jak jest”.

13:35 – 13:50

Przerwa

Przerwa Kawowa / Networking

Pyszna, gorąca kawa i herbata już czekają na Państwa w Strefie Wystawców. Zapraszamy na przerwę, która doda energii i będzie świetną okazją do zapoznania się z produktami naszych partnerów.


Nowe technologie

14:00 – 14:25

Violetta Hamerska

Tworzenie doświadczeń gości  jako nowy model dystrybucji i sprzedaży w hotelach.

Zdecydowana większość doświadczeń gości tworzy się w kontakcie człowieka z człowiekiem, czyli w obsłudze i usłudze. O ile doświadczenia są w świecie off line, to już dzielenie się doświadczeniami jest dzisiaj głównie w świecie on line, czyli w świecie cyfrowym.

14:25 – 14:50 

Magdalena Kachniewska

Czy turystyka ponownie straci najlepszy kawałek tortu?

Turystyka przegrywa z branżami nowych technologii bitwę o najbardziej rentowne fragmenty łańcucha wartości: w zbiorowej wyobraźni OTA to biura podróży, Airbnb to hotelarstwo, a Uber to korporacja transportu miejskiego.

14:50 – 15:15 

Panel dyskusyjny

Marketing Vienna with a little help from new technologies

During the past years, the Vienna Tourist Board has used new technologies to enhance the impact of international marketing campaigns as well as the visitor experience in Vienna. Industrial robots created art, the Sidney Opera building shone in the patterns and colors of Gustav Klimt’s paintings. 360 degree videos and virtual reality were used to show Vienna from new perspectives. Creating attention for the city has never been more versatile and exciting.

15:15 – 15:30

Konkurs

Nowe Technologie w turystyce

“Bardzo ciężko jest tworzyć produkty w oparciu o wymagania klienta. Ludzie zazwyczaj nie wiedzą czego chcą do momentu, kiedy im tego nie pokażesz” powiedział kiedyś Steve Jobs. Więc jeśli Ty, masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej, ta kategoria jest dla Ciebie.

15:30 – 15:45

Przerwa

Przerwa Kawowa / Networking

Pyszna, gorąca kawa i herbata już czekają na Państwa w Strefie Wystawców. Zapraszamy na przerwę, która doda energii i będzie świetną okazją do zapoznania się z produktami naszych partnerów.


Zarządzanie

15:45 – 15:50

Konkurs

Człowiek roku branży turystycznej

“Twój biznes i jego przyszłość leżą w rękach ludzi, których zatrudniasz”- Akio Morita.
Zachęcamy do zgłaszania kandydatur na Człowieka Roku branży turystycznej.

15:50 – 16:15

Tomasz Rudnik

Błędy, niewiadome oraz zaniedbania pracodawców w trakcie rekrutowania

Na złych decyzjach rekrutacyjnych firmy tracą tysiące złotych rocznie, między innymi dlatego, że zadania HRowe (rekrutacje, onboarding, retencja) są traktowane “po macoszemu”.

16:15 – 16:40

Jarosław Łojewski

„Licz na najlepsze, szykuj się na najgorsze”

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Potem jest drugi, trzeci i mnóstwo kolejnych. Chciałbym namówić Was, abyście stawiając te kroki pamiętali o tym, jak zabezpieczyć się przed ewentualnymi porażkami. Jak zmniejszyć ich ryzyko?

16:40 – 17:05

Robert Makłowicz

Przepis na turystykę kulinarną według Roberta Makłowicza

Turystyka kulinarna –  podróże motywowane kuchnią, poszukiwanie regionalnych produktów i dań, odkrywanie autentycznych i niepowtarzalnych smaków i kuchennych tradycji odwiedzanych miejsc. Jak stać się częścią tego globalnego trendu, jak skorzystać z mody na podróże ze smakiem?


Sala Warsztatowa I

Piotr Bucki

Start 9:00 -11:15
Przerwa 10:30 – 10:45

Jak w X minut skupić uwagę, dobrze się zaprezentować i kupić serca widowni?

Komunikację można projektować – tak jak się projektuje budynki, interfejsy stron internetowych, czy krzesła. Trzeba tylko wiedzieć, jak działa mózg. Tak, by dobrze skupić uwagę, wzmocnić zrozumienie i przekazać wartość, której szuka odbiorca.

Jarosław Łojewski

Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20

Jak rozmawiać o błędach i porażkach?

Rozmowy na temat błędów czy porażek zawsze są trudne. Zwłaszcza, jeśli nie wiemy, jak je przeprowadzić. Zapraszam do praktycznego ćwiczenia – zabawy z kartami. Przetestujecie, jak rozmawiać o porażkach, aby nie psuć opinii o sobie czy relacji z innymi ludźmi, ale budować zaufanie i tworzyć nowe wartości.

Paweł Tkaczyk

Start 14:00 -16:15
Przerwa 15:30 – 10:45

Jak zmienić No story w THE story w praktyce?

Historie są różne – mniej lub bardziej ciekawe. Ale… historia historią, trzeba ją jeszcze umiejętnie opowiedzieć. Naucz się jak to zrobić, by zostały zapamiętane na długo.


Sala Warsztatowa II

Tomasz Rudnik

Start 9:00 -11:15
Przerwa 10:30 – 10:45

Właściwy człowiek na właściwym stanowisku. Jak mądrze rekrutować?

Na warsztacie poznasz tajniki pogłębionego wywiadu rekrutacyjnego, który pozwoli uniknąć złych decyzji rekrutacyjnych, a tym samym potencjalnych strat czasu i pieniędzy firmy. Równolegle wynikiem tych działań jest zgrany, efektywny i samodzielny zespół.

Magdalena Kachniewska

Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20

Czy pracodawca może być “trexy”? Employer branding w czasach ekonomii doznań.

Przywykliśmy dyskutować o marketingu społecznościowym głównie w odniesieniu do sprzedaży. Tymczasem rosnąca konkurencja na rynku turystycznym dotyczy nie tylko walki o klientów, ale także rywalizacji o najlepszych pracowników. 

Magdalena Pawłowska

Start 14:00 -16:15
Przerwa 15:30 – 10:45

Jak tworzyć unikalny kontent do Internetu, który sprzedaje, nawet jeśli nie masz 10-osobowego działu marketingu?

Podczas warsztatu poznasz liczne narzędzia i aplikacje do tworzenia unikalnego kontentu do mediów społecznościowych. 


Sala Warsztatowa III

Milewska Magdalena
Wierzbiński Radosław

Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20

 

Let’s play”, czyli jak tworzyć komunikację opartą o video, która zaangażuje Twojego klienta?

Warsztat dedykowany wszystkim osobom, które biorą udział w tworzeniu i/lub realizacji kampanii contentowych, a chcą jeszcze lepiej wykorzystać potencjał, jaki daje video.

Tomasz Palak

Start 13:55 -16:10
Przerwa 15:00 – 15:15

„Działaj sPRAWNIE w social mediach”

Jesteś obecny w social mediach, ale nie wiesz na jakich prawnych podstawach? Prowadzisz fanpage i nie wiesz, na co możesz sobie pozwolić? Chcesz zorganizować legalny konkurs na Facebooku?