8:00 – 8:40
8:40 – 9:00
Prowadzący
Jacek Kotarbinski
09:00 – 9:25
Magdalena Pawłowska
9:25 – 9:50
Jakub Cyran
9:50 – 10:15
Paweł Tkaczyk
10:15 – 10:30
Konkurs
10:30 – 10:45
Przerwa
10:45 – 11:10
Adam Pioch
11:10 – 11:35
Jacek Kotarbiński
11:35 – 11:50
Konkurs
„Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem” to cytat Toma Fishburne. Zgłoś udział w tej kategorii, jeśli prowadziłeś kampanię promującą miasto, region, kierunek turystyczny w 2017 lub 2018 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych i jesteś z dumny z jej rezultatów. Pokaż nam, dlaczego Twoje miasto jest wyjątkowe!
11:50 – 12:20
Lunch
O liczbach, wilkach, historiach i śmieciwych danych w google analytics
12:20-12:45
Piotr Bucki
Factfulness – dobrze jest wiedzieć, a nie myśleć, że się wie.
Kiedyś ludzie sądzili, że kogut budzi słońce. Dziś wiemy, że jest raczej na odwrót. Można powiedzieć – nauka poszerza horyzonty. Jednak, gdy spojrzy się na powszechne interpretacje rzeczywistości w internecie, podczas rodzinnych czy co gorsze biznesowych spotkań, to można posiwieć ze zgrozy.
12:45 – 13:10
Janina Bąk
Kiedy (nie) ufać statystykom? O najczęstszych błędach, które popełniasz, analizując swoje dane.
Analiza danych dotyczących naszych klientów i ich zachowań już od dawna jest niezbędna, by móc skuteczniej prowadzić biznes. W tej prezentacji opowiem o najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także przedstawię praktyczne rozwiązania i narzędzia, które pozwolą ich uniknąć.
13:10 – 13:35
Panel dyskusyjny
13:35 – 14:00
Przerwa
14:00 – 14:25
Violetta Hamerska
Tworzenie doświadczeń gości jako nowy model dystrybucji i sprzedaży w hotelach.
Zdecydowana większość doświadczeń gości tworzy się w kontakcie człowieka z człowiekiem, czyli w obsłudze i usłudze. O ile doświadczenia są w świecie off line, to już dzielenie się doświadczeniami jest dzisiaj głównie w świecie on line, czyli w świecie cyfrowym.
14:25 – 14:50
Magdalena Kachniewska
14:50 – 15:15
Panel dyskusyjny
Marketing Vienna with a little help from new technologies
During the past years, the Vienna Tourist Board has used new technologies to enhance the impact of international marketing campaigns as well as the visitor experience in Vienna. Industrial robots created art, the Sidney Opera building shone in the patterns and colors of Gustav Klimt’s paintings. 360 degree videos and virtual reality were used to show Vienna from new perspectives. Creating attention for the city has never been more versatile and exciting.
15:15 – 15:30
Konkurs
“Bardzo ciężko jest tworzyć produkty w oparciu o wymagania klienta. Ludzie zazwyczaj nie wiedzą czego chcą do momentu, kiedy im tego nie pokażesz” powiedział kiedyś Steve Jobs. Więc jeśli Ty, masz w swoim portfolio dedykowane rozwiązania IT dla branży turystycznej, ta kategoria jest dla Ciebie.
15:30 – 15:45
Przerwa
15:45 – 15:50
Konkurs
15:50 – 16:15
Tomasz Rudnik
16:15 – 16:40
Jarosław Łojewski
16:40 – 17:05
Robert Makłowicz
Przepis na turystykę kulinarną według Roberta Makłowicza
Turystyka kulinarna – podróże motywowane kuchnią, poszukiwanie regionalnych produktów i dań, odkrywanie autentycznych i niepowtarzalnych smaków i kuchennych tradycji odwiedzanych miejsc. Jak stać się częścią tego globalnego trendu, jak skorzystać z mody na podróże ze smakiem?
Piotr Bucki
Start 9:00 -11:15
Przerwa 10:30 – 10:45
Jak w X minut skupić uwagę, dobrze się zaprezentować i kupić serca widowni?
Komunikację można projektować – tak jak się projektuje budynki, interfejsy stron internetowych, czy krzesła. Trzeba tylko wiedzieć, jak działa mózg. Tak, by dobrze skupić uwagę, wzmocnić zrozumienie i przekazać wartość, której szuka odbiorca.
Jarosław Łojewski
Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20
Jak rozmawiać o błędach i porażkach?
Rozmowy na temat błędów czy porażek zawsze są trudne. Zwłaszcza, jeśli nie wiemy, jak je przeprowadzić. Zapraszam do praktycznego ćwiczenia – zabawy z kartami. Przetestujecie, jak rozmawiać o porażkach, aby nie psuć opinii o sobie czy relacji z innymi ludźmi, ale budować zaufanie i tworzyć nowe wartości.
Paweł Tkaczyk
Start 14:00 -16:15
Przerwa 15:30 – 15:45
Tomasz Rudnik
Start 9:00 -11:15
Przerwa 10:30 – 10:45
Właściwy człowiek na właściwym stanowisku. Jak mądrze rekrutować?
Na warsztacie poznasz tajniki pogłębionego wywiadu rekrutacyjnego, który pozwoli uniknąć złych decyzji rekrutacyjnych, a tym samym potencjalnych strat czasu i pieniędzy firmy. Równolegle wynikiem tych działań jest zgrany, efektywny i samodzielny zespół.
Magdalena Kachniewska
Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20
Czy pracodawca może być “trexy”? Employer branding w czasach ekonomii doznań.
Przywykliśmy dyskutować o marketingu społecznościowym głównie w odniesieniu do sprzedaży. Tymczasem rosnąca konkurencja na rynku turystycznym dotyczy nie tylko walki o klientów, ale także rywalizacji o najlepszych pracowników.
Magdalena Pawłowska
Start 14:00 -16:15
Przerwa 15:30 – 15:45
Milewska Magdalena
Wierzbiński Radosław
Start 11:15 -13:45
Przerwa 11:50 – 12:20
Tomasz Palak
Start 14:00 -16:10
Przerwa 15:00 – 15:15
Bankiet
19:00