Adam Pioch

radcą prawnym w Prawo Plus Podatki

Biografia

Adam na ścieżce przygody z komputerami jest od lat 80 ubiegłego wieku. Miłość do komputerów rozpalił w nim Andrzej Kurek (program „Spektrum” i „Sonda” w dawnej TV. Takie ówczesne Discovery :).

Już w 1994 roku zetknął się pierwszy raz z Internetem. Na tyle skutecznie zaraził go Internet, że w 1998 roku publikował w prasie komputerowej kursy budowy stron www (Magazyn Amiga wydawnictwa Lupus). Stworzył i sprzedał dwa serwisy internetowe (portal miasta Piła: i-pila.pl oraz serwis koszulkowy Powielacz.pl który stał się częścią CupSell.pl). Doradza i nadal wspiera rozwój wielu biznesów internetowych.

Od ponad 10 lat z pasją prowadzi szkolenia z szeroko pojętej tematyki marketingu biznesu prowadzonego w Internecie tzw e-biznesu. Stworzył w 2011 Akademię Skutecznego E-biznesu, realizując cykl 30 wykładów i filmów z wiedzą z e-biznesu oferowanych do 2014 roku w modelu abonamentowym na blogu SkutecznyE-biznes.pl.

Pracował dla: ITS Education, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, PZU SA, ASBIRO, Ecorys Polska, DEA Konsulting, IsecMan, ZART, Dom Szkoleń i Doradztwa, SEKA SA, BNI Polska, Collegium Da Vinci, WiseHead.

Szkoliłem pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP,

Założyciel Poznańskiego i Pilskiego klubu Toastmasters. Zainspirował dziesiątki ludzi przemawianiem publicznym, czego efektem są liczne sukcesy i osiągnięcia Poznańskich klubów Toastmasterowych oraz rozwój klubów w innych miastach.

Specjalizuje się w jednym z najbardziej wymagających podręczników w Toastmasters jakim jest Storytelling. Wiąże się to z wcieleniem się w różne postaci, prezentowaniem dialogów, jak i misternym tkaniem dramaturgii opowieści. Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, ucząc swoich klientów tworzenia angażujących biznesowych opowieści dla potrzeb budowy firm.