Magdalena Kachniewska

Profesor SGH, trener biznesu

Biografia

dr hab. Magdalena Kachniewska – profesor w Katedrze Turystyki SGH, trenerka biznesu i konsultant wiodący na etapie rozruchu prawie 30 obiektów hotelowych w Polsce. Doradca Polskiej Organizacji Turystycznej i Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Propagatorka koncepcji zastosowania e-marketingu i nowych technologii w turystyce, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”. Przewodnicząca Rady Fundacji „Rok Rzeki Wisły”, członek Rady Naukowo-Programowej Szlaku Kanału Elbląskiego.

W przeszłości prezes zarządu spółki Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday Inn w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego, zarządzającego 4 polskimi hotelami.

Autorka ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu hotelarstwa i turystyki. Członek Rady Naukowej “Folia Turistica” oraz “Journal of University of Economics – Varna”, a także członek Rady Recenzentów “European Journal of Service Management”, “Journal of Easter European and Central Asian Research” (JEECAR), Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz “Problems of Tourism and Recreation”.