Zakończyliśmy pierwszy etap konkursu Tourism Trends Awards!
Pierwszy krok za nami. Z wielu zgłoszeń do udziału w Tourism Trends Awards wybraliśmy te, które spełniły wymogi merytoryczne. Teraz czas na drugi etap konkursu, podczas którego jury oceni nadesłane prace – prezentacje poświęcone poszczególnym projektom. Czas nadsyłania prac to 18 marca.
Nadesłane prace zostaną ocenione przez Jury pod przewodnictwem znanego dziennikarza
i podróżnika, Jarosława Kuźniara. Do ścisłego finału przejdą 3 najlepsze propozycje w każdej kategorii.
Serdecznie gratulujemy przebrnięcia pierwszego etapu i życzymy powodzenia w kolejnym. Zakwalifikowane do drugiego etapu podmioty to:
Kategoria Kreacja graficzna wydarzenia:
• Energa Sopot Classic
• Miasto Darłowo
Kategoria Media Społecznościowe – podkategoria Kampania na Faceboku:
• Czerwiński Travel
• Erandi
• Hotel Łeba
Kategoria Media Społecznościowe – podkategoria Profil na Facebooku:
• Czerwiński Travel
• Hotel Łeba
• Hotel Tobaco
• Travelizer
• Rejs Club
• Seven Seas
• Strefa MICE
• Quadrille
Kategoria Nowa Propozycja Turystyczna – podkategoria Debiut Roku:
• Quadrille
• Hostel Group
• Magello
• QB
Kategoria Nowa Propozycja Turystyczna – podkategoria Nowa Oferta:
• Bałtycka Fundacja Turystyki Zdrowotnej
• Fundacja Malbork
• Hotel Tobaco
• ICP Group
• InYourPocket
• Locativo
• Pazola
• PZU Gdańsk Maraton
• Volanto
• Stary Browar Kościerzyna
• Gdański Teatr Szekspirowski
Kategoria Użyteczność Strony UXD:
• Travelizer
• Strefa MICE
• Thermaleo
• Velcure
• Bart Sopot
• Hotel Łeba